შენი არიყოს მეც მქონდა დიზელის ყოლის "სიამოვნება"
მოკლედ რახდება:
როგორც გატყობ არგესწავლება რომ დიზელი არი ჩვეულებრივი, ტურბოთი და CDI (CDI იცი ალბად რასნიშნავს)
ძველ დიზედლის ძრავებს აქვთ სექცია რომელსაც მეორე ძრავს ეძახიან და მართლაც მასეა დაშლილი რონახო პატარა ცილინდრებია შიგნით და ის "აკაჩავებს" დიზელს ცილინდრებში, ასევე აქვს ფაიფურის შარიკები კლაბნებად რომელსაც "ფრუნჟერებს" ეძახიან. აი აქ არი პრობლემა მაგ სისტემის ჩვენ დიზელებზე და რატო!
ბაქოს და რუსეთის დიზელი არის ხისტი და მაგ სექციას "ვერსმასკავს" ფრუნჟერები ცვდება და იწყებს ბოლვას, რაკრაკს შესაბამისად გაწევაც არააქვს! ამიტო იყო რეკომენდირებული საწვავში ზეთის გარევა ჩვენ პირობებში რომ დაესმასკა სექცია! მერე მაგ სისტემას დაემატა ტურბინა რომელიც ასევე ხისტ დიზელზე ვერმუშაობდა სატანადოდ და გამოსავალი დიზელში ზეთის გარევით მოიხსნა თითქოს მარა მაინც დროებითია!!!
ეხლა რაც შეეხება CDI-ს:
ეგ არის მართლაც ელექტრონულ მართვაზე გადაყვანილი მთელი სისტემა საწვავის მიწოდების!
მაღალი წნევით გაიშვიათებული დიზელი ჰაერთან ერთად გიდრო კლაპანების დაწოლით შედის ცილინდრებში რაც ფაქტიურად ტურბინის ეფექტს ქმნის!
გლეხურად რო ვთქვათ როგორც სპრისკია ბენზინიზ ძრავზე ისეა ეგ დიზელისტვის ოღონდ უფრო დიდ წნევაზე!
ეს ყველაფერი გათვლილია მაღალი ხარისხის დიზელზე (ეკოლოგიის გამო) რათქმაუნდა და ჩვენთან რაც ხისტი დიზელია მაგ სისტემას დედას უხნავს სამწუხაროდ და დიზელში ზეთის გარევით ეგ სიხისტის პრობლემა არიხსნება სამწუხაროდ როგორც ძველ ძრავებში!
აი ამიტო "ჯობია ძველი სისტემა ახალს" და არა იმიტომ რომ ტექნიკურად დაუხვეწავია!!!
ყველა თანამედროვე დიზელის ძრავები მაგ სისტემაზეა გადასული!
ორთაჭალაში ლენდროვერის ხელოსნები არიან სხვაგან ვერაკეტებენ მაგ მანქანებს. მე პირადად ჩემი თვალით ვნახე 2009 წლის რეინჯ როვერი ტიპმა ბუქსირით მოათრია და გაირკვა რომ ტურბინა იყო დამწვარი მანქანას 3000 კილომეტრი ქონდა გავლილი სულ ახალი იყო!
ყველაზე ძვირიან დიზელს ვასხავო და თურმე წყლიანი შეყოლილა და ტურბინას დედა აღარ ყავდა. 3000 ევრო მოთხოვეს ახალ თურბინაში რო შეეკვეთა!
This post has been edited by Benco on 19 Mar 2010, 11:44