mazurskiiაგერ შენი ევო 10-

ჩვეულ მოსახვევში ბორბალს წევს. აქ არც ბორდიულზე ამხტარა და არც ტრამპლინზე. უბრაოდ მოუხვია და აწია .. ეგაა ხო სპორტული მანქანა?

ეგაა Yლეობა რასაც ქვია...
Rockwilderეგ ელხა თავის მართლება. შენც არ მოგწონს და იმიტომ ამბობ ამას. თორე მაგ მანქანა რო მოგწონდეს. წელს არანაირი მნიშნელობა არაქ. გაყიდიდი და ჩამოიყვანდი ბოლო ბოლო...

პეჯო დიდად არ მევასება მარა. აი 307 ის კაბრიო. მომწონს... და ამ Yლინჯ იმპრეზას მაგრად მირჩევნია. გაცილებით ლამაზი და ძერსკი მანქანააა...
ფასს ძაან დიდი მნიშნელობააქ. ფასი და ხარისხი ერთმანეზე ძაან დიდ გავლენას ახდენს.. არაფერი არ არსებობს იაფიანი და კარგი... აქ ახალი მანქანები იგულისხმება...
მაგლაითად INSIGNIA OPC 55 ათასი ევრო ღირს.. დაახლოვებით 75 ათასი დოლარი. მანქანა რომელიც სანამ გაყიდვაში გავიდოდა 1000- ცალი წინასწარ იყო შეკვეთილი...
ოპელს როცა ამხელა ფასი ადევს და ასეთი გაყიდვებიაქ.. ის მართლა ამართლებს თAვის ფასს და ხარისხს...
და შენ კიდე მიდარებ 75 ათას დოლარიან მანქანას 30 ათას დოლარიან მანქანას? რაღაც ჯიშოვკას? თუ შენ ხარ ისეთი ჭკვიანი რო შენ იცი მარტო რა არის უკეთესი და მთელმა მსლფლიომ არა?


და კიდევ შენ თუ , ტრეკიტ საზღვრავ მანქანებს. ვასმოი რო იყიდება 800$ ად. რომელიც რალისთვის არის აწყობილი და ყველაფერიაქ იმისთვის რო პროფესიონალურ რალიში მიიღო მონაწილეობა რატო არ ყიდულობ? ტრეკზე ხო მაგარი იქნება? და რა მნიშნელბოაქ ძევიტი იქნება თუ სუბარუ?
მაგ ლოგიკით შენი უნდა იყოს ეგ მაქნაანა
GRID ჯერ არ გამოსულა მარა აგერ იყოს მაინც...

აგერ ერთერთი ...
OPEL SPEEDSTER
სადაც გაგიხარდება, დიზინი გინდა ჰენდლინგი , თუ ხარისხი

OPEL GT I40
480 ცხენის ძალა...
320 მაქსიმალური სიჩქარე...

This post has been edited by ჭიპა on 18 Mar 2010, 18:02