მდაა!
Dyno Day-ზე ვიყავით მე და O_niko
ოღონც სუ სხვა საქმეზე დაა
Anthony-ს კითხეს რომელია
ყველაზე მაგარი მანქანაო და
იმან BMჭ-ო უპასუხა, მეცნიერები და ავტო-ინჟინრები
ყავთო, მაგათო!
მერე ვიღაცამ თქვა ერთი ამას 407 უსმენდეს
ძეგლს დაუდგამდაო
მარტო მეცნიერები კი არა
მარკეტოლოგებიც ყავთ!
მთელ მსოფლიოს პროჭი ეწვის წუნინგზე და
თუ ხარ წესიერი ავტომანუფაქტურერი
მიეცი რა ზემოხსენებულ ხალხს საწუნინგე აპარატი
რისი კლასიკური მაგალითიც არის BMჭ 135!
ეს იყო უდაოდ ერთ ერთი ყველაზე ჭკვიანური მიგნება!
რომ ჩატენო ფეხსაცმლის ხელა მანქანაში 3.0 TT ძრავი,
არამარტო ძრავი არამედ BMჭ-ს ძრავი!
მანამდე რა იყო? ხალხი 3.0 TTსთვის ყიდულობდა
FD-3 კუზაოს და ტენიდა შიგნით 2JZ ძრავს!
იქამდე რა გქვონდა ერთ ერთი უდაჩნი საწუნინგე
3.0 TT? სუპრა, იმხელა მანქანა :| არა ბეხლეწი,
ლამაზი კია მარა, მაინც დიდია და უადგილოდ ვესიანი..
F-ს აღარ ვახსენებ

1700 იავიცი? მძიმე არაა?
ასე რომ მე ვადიდებ BMჭ-ს იმის გამო რომ
შექმნა 135
პატარა და მჩატე, დიდ-ყვერებიან-ძრავიანი მანქანა!
რომელშიც არ ივიწყებენ კომფორტს და სალონის
წესიერად მოპირკეთებას!
აი ეს არის ევრო-წუნინგი და არა
ტაშტში მაცივრის მატორის ჩადება,
სარეცხი მანქანის ბორბლების დამაგრება და ბზუილი
რაც შეეხება //M-ს ის ისეთივე უნდა დარჩეს
როგორც ქარხნიდან გამოსვლისას იყო!
გაიხსენეთ პრიკოლა
E92 M კიდევ უკვე V8-ია და მაგას როცა ყიდულობ
მგონი აღარც უნდა შეახო ხელი! ერთი ხმაზე თუ
დაიწყებ ჩალიჩს, იმიტო რო //M საკულტო მანქანაა!
ახალ მთვარეზე ვიცვლები ხოლმე