მოკლედ რახდებაა... BMW-ზე კატალიზატორის ბაჩოკში ჩასვეს პრიამოი ტრუბა, ანუ ბაჩოკი ფორმალურად დარჩა გარედან, მაგრამ შიგნით ტრუბა ტრუბაზე იჯდა, არავითარი დახვრეტილი ტრუბები და მაგდაგვარი...
მაგრამ ბაჩოკში რა ტრუბაც იჯდა შედარებით ვიწრო იყო იმასთან შედარებით, როგორიც მოდის წინიდან ბაჩოკში, ანუ ტრუბა წვრილდებოდა ბაჩოკის ადგილზე და მერე ისევ ჩვეულებრივად მიდიოდაა...
და ეგეთი რაღაც მოაკლებს გაწევას მანქანას?
თუ უმნიშვნელო რაღაც არის?