5000 აბაროტზე რომ ადის, ე.ი. მანქანა რაზგონდება და სიჩქარეებს კრიფავს
შენ, რომ უცებ დაატორმუზებ მაგ დროს სიჩქარეები ქვემოთ ჩამოვა მაგრმა ვინაიდან ძრავს მაღალი აბაროტი აქვს კაროპკას მაინც მუშაობს და უდარიც მოგარტყავს
ამიტომ ეგეთ რაღაცეებს მოერიდე შეიძლება კაროპკა მიბრიდო, წესით ეგ არ უნდა მოხდეს მაგრამ როცა უცებ ააჩქარებ და მერე სიჩქარეს უცებ დააგდებ ტორმუზით მსგავსი რაღაცეები მოხდება
კაროპკა რომ არ დაიბრიდოს მაგ დროს მნიშვნელოავანია კაი ზეთი გესხას კაროპკაში
თუ ცუდი ზეთი გაქვს გირჩევ გამოცვალო ცენტრში
შეიძლება მასეთი უდარი მერეც გაგიკეთოს მაგრამ გაცილებით რბილი იქნება და კარობკასაც მოუფრთხილდები
ელასტიური მუფტა არის ძრავსა და კაროპკას შორის, როგორც მექანიკაზე ცეპლენია, ისეთივე დანიშნულება აქვს, და კაროპკაში არსებულ ზეთზე მუშაობს
ხვალ დილას აირბინე ცენტრში და კაროპკაში შეამოწმებიე ზეთის დონე (უფასოა), თან გეტყვიან ზეთი თუ ვარგა.
კარგი გავედი დანარჩენი კვირას

შელის ზეთი არ ვიცი მე ცენტრის ზეთი ჩავასხი და კამაყოფილი ვარ! სხვასაც იგივეს ვურჩევ!
This post has been edited by ხარონი on 16 Apr 2010, 22:46