MANAXH: მშვენიერი მანქანა არის

თუმცა მე პირადად მექანიკა უფრო მომწონს

არ არის გამორიცხული რომ 2.0მა 1.8ზე ნაკლებიც დაწვას სხვათა შორის, ვინაიდან უფრო მაღალი მაბრუნი მომენტი აქვს, და უფრო ადვილად მიათრევს მანქანას
2.0:
საწვავის ავზის მოცულიბა 55 ლ.
დისკების ზომა 6J
დასაშვები მასა 1715 კგ.
საწვავის ხარჯი შერეული (100კმ-ზე) 7.9 (8.9) ლ.
ბორბლების ზომა 195/65R15
ავტომობილის მასა 1170 კგ.
საწვავის ხარჯი ქალაქში (100კმ-ზე) 10.9 (12.8) ლ.
საწვავის ხარჯი ტრასაზე (100კმ-ზე) 6.1 (6.7) ლ.
მაქსიმალური სიჩქარე 195 (192) კმ/სთ
აჩქარების დრო (0-100 კმ/სთ) 10 (11.9) წმ.
ძრავის მდებარეობა წინ, განივად
საწვავი 95
თითო ცილინდრზე სარქველების რაოდენობა 2
შეკუმშვის ზომა 10
დგუშის სვლა 92.8 მმ.
ცილინდრის დიამეტრი 82 მმ.
ცილინდრების რაოდენობა 4
ცილინდრების განლაგება ერთ რიგად
გაზის გამანაწილებელი მექანიზმი OHC
ტურბოდაბერვა -
საწვავის მიწოდების სისტემა განაწილებული შეფრქვევა
მაბრუნებელი მომენტი 170/2400 ნ*მ
სიმძლავრე ნაჩვენებია შემდეგი ბრუნვების დროს 5200
სიმძლავრე 115 ც.ძ.
ძრავის მოცულობა 1984 სმ3
1.8
საწვავის ავზის მოცულიბა 55 ლ.
დისკების ზომა 6J
დასაშვები მასა 1695 კგ.
საწვავის ხარჯი შერეული (100კმ-ზე) 0 ლ.
ბორბლების ზომა 195/65 VR 15
ავტომობილის მასა 1195 კგ.
საწვავის ხარჯი ქალაქში (100კმ-ზე) 11.7 (11.9) ლ.
საწვავის ხარჯი ტრასაზე (100კმ-ზე) 6.3 (6.6) ლ.
მაქსიმალური სიჩქარე 201 (198) კმ/სთ
აჩქარების დრო (0-100 კმ/სთ) 9.9 (11.9) წმ.
ძრავის მდებარეობა წინ, განივად
საწვავი 95
თითო ცილინდრზე სარქველების რაოდენობა 5
შეკუმშვის ზომა 10.3
დგუშის სვლა 86.4 მმ.
ცილინდრის დიამეტრი 81 მმ.
ცილინდრების რაოდენობა 4
ცილინდრების განლაგება ერთ რიგად
გაზის გამანაწილებელი მექანიზმი DOHC
ტურბოდაბერვა -
საწვავის მიწოდების სისტემა განაწილებული შეფრქვევა
მაბრუნებელი მომენტი 170/4200 ნ*მ
სიმძლავრე ნაჩვენებია შემდეგი ბრუნვების დროს 6000
სიმძლავრე 125 ც.ძ.
ძრავის მოცულობა 1781 სმ3
აი შეადარე

ვა, მაბრუნი მომენტი ერთნაირი ჰქონიათ, მაგრამ ნახე 2.0 რამდენად უფრო ადრე გადის მაქსიმალური მაბრუნი მომენტისა და სიმძლავრის აბაროტებზე
This post has been edited by daToxa on 10 May 2010, 18:48