| #57802199 · 18 Apr 2021, 23:56  ·  · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი 
  bachichi
 დისკო 2-ს შემდეგ დამთავრდა ეგ სერია, პრობლემური ძრავი, კოლოფი, ათასი ელექტროობა ამდენივე პრობლემებით, +უძვირესი სერვისი.
 თუმცა არც დისკო 1-2 იყო დიდი ბედანა, ნისანის,ტოიოტას,მერსედესის კონკურენტები ბევრად აღემატებოდნენ გამძლეობით, ლანდის უპირატესობა წონის უკეთ გადანაწილება და ხიდებში გადაცემათა რიცხვია, მაგრამმანქანამ, მითუმეტეს სუვმა გამძლეობით თუ ვერ გაქაჩა მოვდღან სხვა დანარჩენი.
 
 * * *
 
 | QUOTE (idallgo @ 28 May 2010, 18:46 ) |  | NACNOBI 
 საერთოდ როვერის V8-ს  ახასიათებს მცირე რაოდენობით ზეთის კლება. ყველა ფორუმზე მაგას ამბობენ.
 მე ვასხამდი თავიდან ნახევარ სინთეთიკას და კაი ბლომად იკლებდა, და ტალკაწელების ხმაური დაიწყო.  მერე დავიწყე 15W-40 (მინერალი)  და 2 გამოცვლაზე ტალკეწელების ხმაური  გაქრა. ეხლაც მინერალს ვასხამ და  10 000-ზე ვცვლი, ამ პერიოდში იმატებს დახლოებით ლიტრს. ეგ  არის ძველი კონსტრუქციის ძრავი და ჩვენ კლიმატის პირობებში მინერალზე უპრობლემოდ მუშაობს. 3 წელია მასე ვაკეთებ.
 | 
   15w-40 მინერალს 10 000ზე ამუშავებდი     * * *  ფილტრებიც შესაბამისი გექნებოდა D   |