სპიდომეტრს ვინ ჩივის

მთლიანი BeCM-ის გაუქმება შეიძლება მოგიწიოს და არ დაგავიწყდეს ყველზეა ელემენტარული ფუნქციაც კი BeCM-დან იმართება

ფარებს რომ აანთებ სიგნალს აძლევს BeCM-ს და ის ანთებს ფარებს

სრული ელექტროობის გადაკეთება მოგიწევს ჟიგულივით რელეებზე და პირდაპირ ჩამრთველებზე

თან ამ ყველაფრის მერე ისიც საკითხავია კარობკა და ხიდები თუ გაუძლებს +50 და მეტ HP-ს. გამოდის რომ მარტო ძარას იტოვებ და ღიირს მაგდენი წვალება? ისე ცნობისთვის სპიდომეტრი ეხლავე რომ შეცვალო იგივე მოდელის სხვა მანქანის სპიდომეტრით არ ჩაირთვება

მაგასაც ჩერეზ ტესტბუქით უნდა გასწორება რომ ჩაირთოს თორე ეკრანზე გიწერს არ არის ამ მანქანის დაშბოარდ-იო..
მაგდენი ნამდვილად არ ვიცი...
მე ცოტა რთულ საქმესთან ვაპირებ შეჭიდებას.. HHO გენერატორი მინდა ავაწყო და ჩავდგა.. არც ესაა ადვილი რეინჯის ელექტროობაში მომიწევს ჩარევა, საწვავის და ჰაერის სმესი უნდა შევცვალო არაქარხნული მეთოდით და ვნახოთ რა გამოვა.... სამაგიეროდ საშუალო გათვლებით 40-60%-ით დაკლებს საწვავის ხარჯი 100კმ-ზე

და დაახლოებით 10-15% ძალა უნდა მოემატოს.. იმედია მატორი არ შემარცხვენს

საბოლოო ჯამში დიზელივით 13 ლიტრას უნდა წვავდეს წინასწარი გამოთვლებით და ძალა ცოტა მოემატოს.. ეს ყველაფერი კი ბენზინის 4.0 ძრავზე

ცოტა არარეალურად ჟღერს ეს ყველაფერი მაგრამ გაკეთებადია

ფეთქებად გაზზე ჩავატარე ცდა და საკმაოდ წარმადებული გამოდგა.. ერთადერთი რისი ხარჯიც იქნება მანქანაზე ესაა წყალი და ეგ იცოცხლე ბევრი გვაქვს
This post has been edited by NACNOBI on 10 Nov 2011, 15:53