გამარჯობათ!
რავახართ? დღეს ვიკრიბებით ბრიგადა

მოკლედ მე კაიხანია არვყოფილვარ და მოვალ აუცილებლად!
* * *
AIRmatic
დაკიდების ახლ სისტემაზე მერსედესის ინჟინრება აქტიური მუშაობა 1998 წელს დაიწყეს. ის არსებათიად განსხვავდება სტანდარტული დაკიდების სისტემისგან რმელიც ითვალისწინებდა შეკუმშული გაზიზ ხარჯზე ზამბარებთან ერთად მანქანის ამორტიზაციას.
ახალი თაობის ამორტიზატორები მიშაობს შეკუმშული ჰაერის ხარჯზე რასაც გამოიმუშავებს ცენტრალური ჰაერის ნასოსი და აგროვებს ერთ რეზერვუარში რომელიც უკანა ნაწილშია განთავსებული და შემდეგ ანაწილებს სოლინოიდის კლაპნების საშუალებით სათითაო, ოთხივე ამორტიზატორზე. ეს სისტემა აგრეთვე უზრუნველყობს მანქანის მუდმივ ჰორიზონტალურ მდგომარეობას რომელიც კონტროლდება 2 სენსორის საშუალებით ესენი დგას შესაბამის ღერძებზე (წინ და უკან). აგრეთვე შესაძლებელია მანქანის კლირენსის აწევა 25 მილიმეტრით რაც განსაკუტრებიტ საჭირო და პრაქტიკულია ცუდ საფარზე
AIRmatic-ი ავტომატურად არეგულირებს სიარულის დინამიკას, აკომპენსირებს გზის უსწორმასწორო რელიეფს და მანქანის დატვირთულობას, რაც კონტროლდება მანქანის ცენტრალური კომპიუტერით.


This post has been edited by Benco on 18 Sep 2010, 11:57