თემები გადავიკითხე და ML-ზე იყო რაღც საუბრები ზოგი მართალი ზოგი ტყუილი

ზოგიც არაკომპეტენტური ზოგადად მანქანასტან დაკავშორებით და არა ML-თან დაკავშირებით!!!
წვა ტყუილია რო ერთნაირად წვავს!!!
ტორმუზები კიდე ქართული მიდგომის ბრალია! იყიდიან იაფიანს (ხუნდებს ვგულისხმობ) და მერე არიჭერს და დისკები ებრიცებაო აბრალებენ მანქანას. სითხის შეცვლაზე ხო საერთოდ არაფერს ვამბობ. "მაგას შეცვლა რათუნდა" ხელოსნიდან დაწყებული მეპატრონიტ დამტავრებული მაგას გაჰკივიან!!
რაც შეეხება ზრავში ზეთის კლებას ეგ ხო საერთოდ საქართველოში მეცნიერულ დონეზე "დაიყვანეს" ბარიგებმა, "გრამ ზეტს არიკლებს ბრატ".
ამდროს მანქანას მანუალში უწერია მინიმუმ 300-400 გრამის კლება განსაკუთრებით ცხელ ამინდში და ზოგიერთი ავტომწარმოებელი კიდე ესეთ რეკომენდაციას იძლევა რასაც დაიკლებს იმდენივე ამატე და შეცვალე 20000 კილომეტრზე!
გამორიცხული ზრავმა ზეთი არდაიკლოს თუ ის მუშაობს!!!
* * *
ერთ მარტივ შეკითხვაზე გამეცით პასუხი!!!
ზეთის დანიშნულება ძრავში რა არის???? წინასწარ გეტყვით 4 მიზეზის გამოა ძრავში ზეთი. ძირიტადად 3 მაგრამ მეოთხე შეტენეს აშკარად