ToyotaMR2გაზომე ეგეც შეამოწმე, ვინმეს იქნებ მექანიკური დაჩიკი ქონდეს და იმით გაზომე უფრო სანდოა. ხალასტოი ხოდზე 2 უნდა იყოს თითქმის, თუ ერთთანაა დაახლოებული ან ნაკლები მაშინ ცუდადაა საქმე, შეიძLება ყველა ზედმეტი ხმა და დაჟე აბაროტების თამაშიც მაგის ბრალი იყოს, ახლა ვე გეტყვი რა ლოგიკიტ ვიძახი ამას

კლაპნებს ხო ზეთი აღებს ფაქტიურად, გიდროტალკატელები ხო დგას მაგაშიც 16 ცალი, ხოოოდა რასპრედვალების შეზეთვისას სადღაც ზედმეტად ეპარება ზეთი და მერე ბოლო ტალკატელებამდე მიდის ძალიან დაბალი წნევის ზეთი, შესაბამისად ტალკატელი ვეღარ ივსება და კლაპანი სანახევროდაც ვერ იხსნება, უფრო გამავალ კლაპნის ტალკატელებს ემართებათ ხოლმე, ხოდა წარმოიდგინე ხან გაივსება ტალკატელი ხან ვერა ეგეც შენი არეული ხალასტოი ხოდი. ჩემი დაჟე ქრებოდა ძრავი, ახლა კი უჭირავს აბაროტი, ერთი რაც გავაკეთე იყო აბროთI დამუშავება ყველა კონტაქტის რაც მატორის ელექტროობაზეა და მეორე კიდე რაღაც ჩალიჩები დავლენიის ასაწევად ესაა და ეს.
ახლა ერთი კითხვა, 2.0 98-იანი ტ სპარკის მატორის პადუშკაა თU რა ჯანდაბაცაა ეგ რა ჯდება და სად იშოვება? ზედა პადუშკაო და მემგონი მარჯვენა მხარეს რაცაა მაგას გულისხმობს.
კიდე მეორე კითხვა
ფიატ ბრავა 1.6 4 კარიანი არის სახლში შესაყვანი მანქანა?

ახლა იმ გაჭირვებაში ვარ იაფიანი მანქანის ყიდვა მინდა და რატომღაც ამ კლუბში ვტრიალებ
ალფა რომეო ან ფიატ ბრავა ორი ვარიანტი მაქვს ამორჩეული იაფიანი რაა . . .
1500 მდე მაქსიმუმ.
ალფა მაგრა მევასება 2.0 ტ სპარკი კარგია, მაიაუტოზე დევს ერთი, შეღებვა უნდა მიჭეჭყილებს და რამე, მაგას გადავდებ დროებით, სანამ ფულს გავჩითავ მაგ საქმისთვის, პეწრედოკი აქვს გასაკეთებელიო, რეზინებია დასაცვლელიო პატრონმა, და პატორის ერთი პადუშკაო და ბევრში გავიბანები ხოო?

ისე 1500 ში რო ნორმალური არაფერი მომივა ეგ ისედაც ვიცი