Faniackაქ დავწერ ბარემ გავარეკლამებ
ესე იგი მყავს 2002 ფიატ სტილო, 5 კარიანი დინამიკი, 1.9 ჟთD, 85კვ 115 ცხენი, 255ნმ, ჩამოვიყვანე დამტვრეული, უკანა კრილო კარები და ჩემით დავშალე ავაწყვე ჯესტის და მალიარკის გარდა ყველაფერი ჩემიტ გავუკეთე მაქსიმალურად სკაიფოდ, 130 კმ ქონდა გარბენი რომ ჩამოვიყვანე, მატორს დავხამდი

იშვიათად ეგეთი მოვლილი ძრავები, დაბალგარბენიანი. რაც ყიდვიდან გაკეთებულა ყველაფრის საბუთები მაქვს ზეთების და ფილტრების მეტი არაფერი შეუცვლიათ ისიც ცენტრში სულ. პროსტა ქალს ყავდა და კნოპკებზე ფრჩხილების კვალია ზოგან
კომპლექტაცია რა ეხლა ყველას თიტქმის იგივე აქვს, ესპ (Electronic Stability Program), ასპ (ანტი სლიპ პროტექტიონ,), რეალურად მUშაობს ორივე სკაიფოდ საქმეში, ელექტრო ჰიდრავლიკა თავისი city რეჟიმით არანორმალურად არბილებს რულს, ბორტკომპი საკაიფო ფუნქციებით, ჩემსას კრუიზიც მოყვა სიჩქარის მომატება-კლების რეჟიმით, მერე წვრილმანი ფიატის მაიმუნობები: წვიმის სენსორი, შუქის სენსორი, პარკინგი კონტროლი, სავარძლების გათბობა, ფარების გაწმენდა, შუშების აწევა გასაღებზე და ა.შ. : ))))
გაწევა დაახლოებიოთ 2.0 ტროიკის პონტში რა, 2.0 ჩვეულებრივ ბენზინებს თავზე გადაახტება, ტრასაზე თავს უფრო სასიამოვნო გრძნობ ვიდრე ბენზინზე
წვა, მე პირადად რომ დავდივარ მაქსიმუმ 5.5 ქალაქში, ეხლა ბოროტი ენები კი ამბობენ ტაქსტისტი ხარო, მაგრამ 2,5 რო ბეზნინი ღირს ტაქსისტი კი არა მეორე დიპლომზე ვჩალიჩობ

ზოგადად 6-ის ფარგლებში
ტრასა 4.2-4.5 !!!! ძალიან, ძალიან ბევრჯერ შემოწმებული და ფოტო-ვიდეო მასალით : )) მაზიანზე 80 ლარით ბათუმში ჩავალთ-ჩამოვალთ ოღონდ იქ აჭარულები იკისრეთ

)
ისხმება ევროდიზელი უეჭველი, ფასით კი აგებ მაგრამ არც იმდენად, 20 ლარით ამჟამად 2.35-ზე გავდივარ 150+კმ-ს, გააჩნია საცობებს,
დალშე ნაწილები, ცვლადი ნაწილები ყველაფერი იშოვება, ზეთები, ფილტრები, კალოდკები, ამორტიზატორებიც ვიშოვე დაჟე 100 ლარად წინები ბილშტეინის : )) თუ არა და იტა-ს შეუძLია ჩამოტანა
ამი ნაწილები მიდის ახლა ბრავოებზე

ანუ ეგ ბრავოების პატრონებისთვისაა კარგი ვარიანტი მხოლოდ, ჩვენთვის არა.
თუ ებაისთან ახლოს ხართ, მაშინ გერმანიაშI ყრია ამის ნაწილები, აი ყრია, უკანა ფარი, უკანა სამკუთხედი შუშა და კიდე ბევრი წვრილმანი ერთად 20 ევრო მივეცი.
აქვს ერთი ტვინის ბურღვა, ყველაფერი არის ნუ მართალია ამრტივი, მაგრამ პატარა რაღაცაზე მთელი მანქანა უნდა დაშალო. 3-ჯერ გადამეწვა ნათურა წინ და 3-ჯერ დავშალე ნახევარი მანქანა კინაღამ ვიტირე ბოლოს რომ ჩაქვრა : )) მერე ნაითბრეაქერი დავაყენე და ჯერ-ჯერობით ანათებს. იგივე სალონშიც

ეხლა ცოტა მინუსები - წინ აქვს ცოტა დაბალი პასადკა, თან პლასტმასის მისაფარებელი აქვს და სულ ეფხოჭინება ცუდ გზაზე, ეხლა რამე ტხელი რკინით დავამაგრებ კარგად, თან ამროტიზატორბს შევცვლი ცოტას ავწევ და საბურავებს გამოვუცვლი. დაახლოებით ე კლასის დონეზეა წინ
ხმარებაში რავი დაგორავს რა, ამ ზაფხულს ვიარე სკააიფოდ, 2 კაცი თუ სადმე მიდიხართ ამით უფრო იაფი გამოდის ვიდრე ტრანსპორტით
პერედოკი საკმაოდ გამძლეა, ჯერ არაფერი მორყეულა მაგრადაა თან ამას შარავოი, უდარნი, ეხსნება და პირდაპირ თავი შეგიძლია გამოცვალო, რანაირი ჩაპრესვა და მაიმუნობა

) სტერჟინები ჩამოვიტანე 12$ დამიჯდა ორიგინალები, ვაგროვებ ნელ-ნელა რომ მზად მქონდეს

)) 12$-ად ოპელის სტერჟინს ვერ იშოვი
დიზელს ხმა აქვს ხალასტოიზე მარტო, მაგრამ რომ შევადარე ახალ მერსედესებს, იგივე ხმაა თიტქოს ზუსტად, თან წესით შელლ-ის ზეთზე უდანდ აეკლო ხმა მაგრამ მემგონი იტყუება თეგეტა რაღაცას
ვიბრაცია აქვს ოდნავ, მაგრამ ამ მოდელებს აქვთ პადკარობაჩნი ბრაკი, ბრაკი რა პირველი ვერსია გამოUშვეს ცოტა უხეში რეზინით და გადააქვს ვიბრაცია, მერე შეცვალეს ეს ნაწილი და რბილი რეზინით გამოუშვეს, ვნახე სადღაც 50ევრო ღირს დაიდეალურად იქნება
კდიე რა აბა..