აუუუუუუუუუუუუუუუუუ გაასწორააააააააა

)))))))
2-ში დილას ბალანსიროვკაზე ვანახე საბურავი, ჩვეულებრივი კაპრონებია, მარა ისეთი გაცვეთილი იყო ტიპმა კაი რა ბალანსი, ცოტაც იარე და გამოსაცვლელიაო
ხოდა მაქედან დავაწექი და ბაკურიანში ავედი

მაგრად მუშაობს ჩემი ფიატის ასც, აი ძალიან მაგრად, მოსახვევებიდან გამოსვლაზე თითქმის სულ ასრიალებდა და მერე მაგი ასწორებდა.
მოკლედ როგორც დავუკვირი მერე შმეოწმებაზეც, აი ტალჩოკების პონტში ურტყამს მეორე საბურავს, თან პირველს არ ამოძრავებს,
აი სიტყვაზე აღმართია და 1 საბურავი მაგრად სრიალებს, მეორე ეჭიდება, ამ დროს ჩვეულებრივად ვერ ახვალ ხო? ის ერთი დატრიალდება და ვსო
ამაზე როგორ აკეთებს, რომელიც სრიალებს, მაგას აჩერებს ოღონდ ძრავით, აგდებს აბაროტს, და მეორე საბურავზე გადააქვს ტალჩოკებად ძალა.
რეალურ სიტუაციაში, სწორზე და პატარა აღმართზე, როდესაც 1 საბურავი ძალიან სრიალებს, ბლოკიროვკის პრინციპით დაძრავ უეჭველი. ნუ ეხლა მოლიპულზე აღმართზე და კაპრონებით ეგეც ვერ გიშველის
მოკლედ (ჰ) FIAT
This post has been edited by donkosta on 4 Jan 2012, 22:08