ტიპტრონიკიანი ლეგასი მყავდა და STI2 ავტომატიკა ფორესტერი ერთდროულად, ორივე ჯიგრულად სტარტავდა მაგრამ ლეგასი ადგილიდან უფრო სწრაფად გარბოდა (ავტომატურ რეჟიმშიც კი, ტიპტრონიკით კიდევ უფრო სწრაფად), ზუსტად პირველი ტურბინის ხარჯზე

ყველაფერი წესრიგში ჰქოდა ტურბინებიც და მატორიც
ლეგასების უმეტესობას პირველი ტურბინა ებრიდება მალე, იმიტომ რომ ეგ ტურბინა თითქმის სულ ტრიალებს და რესურსი მალე უმთავრდება

მე 2 ცალი RSK მყავდა, მექანიკა და ტიპტრონიკი, ორივეს იდეალურად უმუშავებდა ტურბინებიც და ყველაფერიც, მექანიკით ადგილიდან 100-მდე 5.4-ში ვაღებინებდი, 400 მეტრს კი 13.5-ში გადიოდა (მაშინ 100 ოქტანიანი ბენზინი ისხმებოდა თბილისში)

ტიპტრონიკიანი ბევრად სუსტია, ცხენებიც ნაკლები აქვს და 4 სიჩქარიანი ავტომატიკა რა თქმა უნდა უფრო ნელა კრიფავს, მაგრამ 540-ს ადგილიდან უნდა გაასწროს სადღაც 100-მდე მაინც, მერე ალბათ BMW ამოქაჩავს მონოპრივოდის ხარჯზე (ორივე ტიპტრონიკი იგულისხმება)
ისე მეც სიამოვნებით დავუდები ავტომატიკა 540-ს, ჩემი ფორესტერიც ადგილიდან დაახლოებით იგივე პოტში კრიფავს როგორც ტიპტრონიკიანი ლეგასი
This post has been edited by PAINKILLER on 18 Jan 2012, 21:50