#28973203 · 29 Dec 2011, 16:31 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
| QUOTE | | 10 ლიტრს არ წვავს უტურბინო ( ალბად შენი იყო უნიკალური ) |
mazurskiiრა უნიკალური, ღადაობ?  სრულიად ჩვეულებრივი S/20 მყავდა, ავტომატიკა თან მე ვატარებდი მოკლე მანძილებზე, 4-6 კილომეტრი ძირითადად, ნორმალურად გათბობას რომ ვერ ასწრებს მატორი | QUOTE | | ტურბინიანი კიდე 12 13 მინიმუმ წვავს ქალქში შანსიარაა რო არ ჩააჭირო კარგად გემრიელად |
მე პირადად 14-ზე ნაკლები ვერ დავაწვევინე ტურბინიან ავტომატიკას | QUOTE | | და ზეთი კიდე როგორია ყოველთვე 120 ლარის გადახდა როცა სხვა მანქნაზე 50 ლარს იხდი |
ყოველთვე 120 ლარი??? მე წელიწადში გავდივარ 15.000 კილომეტრს და 2-ჯერ ვცვლი ზეთს  რანაირად გამოდის თვეში 120 ლარი??? მიუხედავად იმისა რომ ყველაზე ძვირიან ზეთს ვასხავ..... | QUOTE | | რაზვალნი ტულკები როგორია 140 ლარის ხდა??? როცა თუნდაც დუტ პიცოტზე 40 ლარს იხდი |
ერთიდაიგივე ხარისხის ვტულკები სუბარუც ძვირი ღირს და ბმჭ-ც, არ სჯობია ორიგინალი დააყენო და 5 წელი გაძლოს ვიდრე რაღაც თურქული ნაგავი 6 თვეში რომ გაფუჭდება?
| QUOTE | 1.5 წელია მყავს მანქანა
პერედოკში რაზვალნის გაედო ზეთოვანს 140 ლარი უნდა ჩაპრესვა მკიდია
კიდე რაღაცას გაედო არ მახსოვს 60 მაგაზე მომთხოვეს
მარა რაც მანქანას უქენი მიკვირს მეტი არაფერიროარდაემართა ბევრი სხვამარკა დაიშლებოდა |
შენ თვითონ ამბობ მაგას და ჩემგან რაღა გინდა  მანქანს რომ ყველა მხრიდან ხმარობ, იასნია მალე მოუწევს გარემონტება | QUOTE | ვოზდუხხამერი დამეწვა ბევრი ხვეწნამუდარის მერე 200 ლარად ვიყიდე
ლამბდას გაედო 120 ლარიც მაგაში მივეცი
დეტონაციის დაჩიკი დამეწვა 150 მაგაში მივეცი
შპილკა რო შპილკააა 20 ლარი ღირს რა და ესაა იაფი მანქანა? |
5 წელიწადში ერთხელ რომ მანქანას ნაწილებს გამოუცვლი, რა თქმა უნდა ძვირი დაჯდება, იმიტომ რომ 5 წელი გაძლო მაგ ნაწილებმა BMჭ-ს და Vჭ-ს ნაწილები რომ იშოვება იაფად, 1 წელიწადში ისევ გამოსაცვლელია, ანუ უფრო ძვირი ჯდება მთლიანობაში შენ 1.5 წელია გყავს სუბარუ და მე ბოლო 5 წელიწადში 6 სუბარუ გამოვიცვალე და ნამდვილად არ ვფიქრობ რომ სუბარუ ძვირი შესანახია, თუნდაც ტურბინიანი.....
--------------------
SUBARU LEGACY 2.0 GT SI-Drive - Frameless Doors Forever !
|