ძრავში სხვაობა ძალიან დიდია,
გაძლიერებული და გადიდებული საქშენის სისტემა
უფრო სქელი ზეთის მილები
ატდელნი დროსელები
ორივე რასპრედვალის მექანიკური მართვა
კლაპან ტალკატელი მექანიკური
პორშინები შატუნები კალენვალი
ორი ტურბინა ყველაზე ნაკლები მოდიფიკაციაა აქედან


კიდე დავამატებ ცოტა ხანში კი არადა უკვე კატასტროფულად იზრდება ფასები ამ მანქანაზე ლაპარაკი არ მაქვს BNr ზე საერთოდ, ყველაზე იაფიანი GTR ი ასე რომ ვთქვათ არის R33 მაგრამ ვაფშე ყველა GTR ი უკვე ოქროს ფასი ხდება

ხო კიდე ბლოკიც დამავიწყდა

არის ბლოკები რომლის ფასი დაახლოებით 2500 დოლარიდან იწყება და მაგ შასის ნომრით მანქანის შოვნა საერთოდ შეუძლებელია ფასიდან გამომდინარე

და ვაფშე ამაზე მაგარი მანქანის დედაც

)) ჩემი მეგობრისაა ეხლა ეს მანქანა საშკას ყოფილი კომპით დადის 770 ცხენი აქვს

ისე ჩემთვის ყველაზე მაგარი მოდელია 324
This post has been edited by gudo on 24 May 2011, 16:11