Smart_Boyგაუმარჯოს
მომილოცავს iX!!! მწვანეზე გევლოს!!!
მე მყავდა ადრე 325IX , რაზდატკაში ჩვეულებრივი გიდრავლიკის ATF (DEXTRON II) მიდის. კარობკაში,წინა დიფერში და უკანა დიფერში კარობკის ზეთი მიდის 75w90. ვისკომუფტა გერმეტული ელემენტია მაგაში ზეთი არ იცვლება ზუსტად მაგიტომ უკან ჩვეულებტივი ტრანსმისიის ზეთი სჭირდება, კარობკაში არ ჩაასხა SAE5-ის ტიპის ზეთი, სინქრონიზატორებს შეგიჭამს, ჩაასხი SAE4, მოკლედ ზეთი SULFUR-ს არ უნდა შეიცავდეს. ჩაასხი რამე კარგი ზეთი მე MOTUL-ს ვასხავდი და კმაყოფილი ვიყავი.
ნაწილები ერთ-ჩვენს ფორუმელს აქვს, ayrton_senna არის მაგის ნიკნეიმი თუ არ ვცდები, მაგას მივყიდე ჩემი მანქანა როცა დავამტვრიე და დაშალა, რაღაც ნაწილები მეც შემომრჩა, ეხლახანს ვიპოვე მაგის გიტარის შარავოები.
მოკელედ პერედოკი მაგარი გამძლე აქვს სხვა E30-ებისგან განსხვავებით, გაითვალისწინე რომ ჩვეულებრივის რაზვალნი ვტულკები კი მიდის მაგრამ როგორც საჭიროა ისე ვერ მუშაობს.
ადგილიდან დაბუქსავებით ნუ აწვალებ შეიძლება transfer-box (რაზდატკა) ჩაშალო, რაზდატკაშიც და უკანა დიფერშიც ორივეგან ვისკომუფტააა, რაზდატკაში წელიწადში ერთხელ უნდა ცვალო ATF.
გაითვალისწინე რომ აბსოლუტურად ყველა დეტალი სხვა არის იხელმძღვანელე ამ კატალოგით:
http://realoem.com/bmw/select.do?kind=P&arch=1აქ წერია ბევრი სასარგებლო მანქანის ექსპლუატაციაზე:
http://home.earthlink.net/~wardellhix/iX/და ამ ფორუმზე კი ყველაფერს გაარკვევ რაც გჭირდება :
http://www.e30tech.com/forum/forumdisplay.php?f=39ხო კიდე წინ სიმძლავრის 37% მიდის და უკან 63% მაგრამ ეგ სტაბილური მოძრაობის დროს, როცა ვისკომუფტა დაბლოკავს რაზდატკას მერე 50/50 ხდება.
კარგი მანქანაა საბოლოო ჯამში, მაგრამ ერთი დიიიდი ნაკლი აქვს, SWAP-ისთვის არ გამოდგება!
M50/M52-ს ვერ ჩადგავ წინა რაზდატკის გამო, წინა რაზდატკა კარტერზეა მიმაგრებული და მარჯვენა ყუმბარა კარტერს გაივლის (კი "სკვაზნოი" ნახვრეტია

). ხოლო კარტერი რომ გადააკეთო და M20-ის ქვედა მხარე დაუტოვო პრობლემა შეგექმნება ვაკუუმთან რომელიც ვეღარ დაეტევა, iX-ში მატორი სხვა კუთხით აყენია, სტანდარტული E30-ისგან განსხვავებით უფრო შიგნითაა (5-7 სანტიმეტრით) და 15 გრადუსით მობრუნებულია.
otoe30კუზაო აბსოლუტურად სხვაა წინ ძალინ დიდი განსხვავებაა, სიტყვაზე სტოიკები დგას ვერტიკალურად, და არა ისე კუთხით როგორც "სტანდარტულში". ტრავერსი სულ სხვა ადგილას არის დამაგრებული.
უკანაც ერთი შეხედვით თითქოს იგივეა მაგრამ უკანა ბალკა უფრო "ქვემოთაა" და ამის გამო უკანა პრუჟინები უფრო მაღალია საჭირო.
This post has been edited by mandarin on 30 Nov 2011, 23:43