საერთოდ ხიდებში, ტრანსფერში და კარობკაში რეკომენდებულია 20 ათასზე შეცვლა
ევოზე მასეა თუ აქტიურად გამოიყენება და გალანტსაც ეგრე ალბათ ნუ ცოტა მეტი
ხიდში და ტრანსფერში ევოსნაირად ესხმევა მაგაშიც
0.6 ტრანსფერი და 0.4-0.5 ხიდი
კარობკაში არ ვიცი. ევოში 2.6-2.8 მიდის. ალაბათ მაგაშიც დაახლოებით ეგრე
AYC იანი თუა შენი vr-4 მაგასაც უნდა შეცვლა და მიდის წითელი ATF (Motul Multi ATF რეკომენდაციას ვაძლევ)
ხიდი, ტრანსფერი და წესით კარობკაშიც იგივე ენდომება რაც ევოს - 75w-90
აქაც მე იგივე მოტულის რეკომენდაციას გაგიწევ

motylgear 75w90 ან უფრო ძვირიანი motul gear 300 75w90
პ.ს. 20 ათასზე შეცვლა რეკომენდებულია თუ ძლიერი მანქანაა და ხდება მისი აქტიური გამოყენება ტრეკზე ან სხვა რამე დიდი დატვირტVის შეჯიბრებზე. ქალაქში სიარულისას 2ჯერ მეტხანს გაძლებს ზეთი.
თუ სერვის მანუალს მოძებნი მაგ მანქანისას და მაგით იხელმძღვანელებ უფრო ზუსტ და ამომწურავ პასუხებს მიიღებ ყველა კითხვაზე

)
This post has been edited by tsula7 on 7 Dec 2012, 00:34