თლ ზე ვანძრევ,,,,,,,,! აბაა მერსოებს ყიდულობენ გამოყლევებულ ე და ც კლასებს ან პიცოტებს ან რას გვანან ,,,,,,,,მარა არ იციან ძმა,,,,,,რა თლ 20 დან 19 გონზე არ არის მეზობელს რა ყავს ეგ იცის და ელიავაზე რასაც ეტყვიან,,,,,,,,
ან 10 ში იყიდიან ე კლასს,,,,,,არადა ინსფაირი TYPE-S მოდის ისეთი სალონით და ცუნქციებით პიცოტიც და ე კლასიც Qვის ხანაა,,,,სიჩქარითაც,,,,,,სოროკები 10 ღირს ,,,,ამ ინსფაირს კიდე 260 ცხენი აქ და 315 ნM მუხლზე იმტვრევს სოროკსაც და 430 საც,,,,

)))
http://auc.icmjapan.net/aj-7WZIVABcV2CX34.htmes ოღონდ კაი აბვესით უნდა იყიდო ,,,,,,და მერე კაი ვიხლოპიც უნდა მისცე

მარა მაინც და მაინც არც ის მინდა პიცოტებივით ბევრმა იაროს

ან ეს,,,,,,250 ცხენით არის,,,და ამასაც მაგარი ფუნქციები აქ ძაან,,,
http://auc.icmjapan.net/aj-Comxp88ih5mbxo.htmთან რამაგარი სალონი :X
კონდიციონერი Full automatic
ელექტრო შუშის ამწეები
ცენტრალური საკეტი
საჭის მარეგულირებელი (მძღოლის მიმართულებით)
საჭის სიმაღლის მარეგულირებელი
კრუიზ-კონტროლი
საჭე ტყავის საფარით
ტყავის სავარძლები
წინა სავარძლების ელექტრომართვა
EBD
გატაცების საწინააღმდეგო სისტემა
მძღოლის უსაფრთხოების ბალიში
წინა მგზავრის უსაფრთხოების ბალიში
გვერდითი უსაფრთხოების ბალიშები
ABS
TRC
უსაფრთხოების ღვედები დამჭიმით
უსაფრთხოების ღვედები ძალის შემზღუდავით
უსაფრთხოების ღვედები სამწერტილიანი დამაგრებით
და წვავს
საწვავი რეგულარი(92)
საწვავის ხარჯი, ლ/100 კმ 8.6
რეგულარი სჭირდება

მაქსიმალური სიმძლავრე ცხ.ძალ./ბრუნ.წუთ. 250/6000
მაქსიმალური მაბრუნი მომენტი, ნმ/ბრუნ./წუთ. 296/5000
This post has been edited by >gorski*lud*lover> on 27 Aug 2011, 16:00