გამარჯობათ კლუბის წევრებო
მე დიდად კლუბის წევრი არ ვარ მანქანებზე დიდად არ ვგიჟდები და აქაც იშვიათად ვარ მაგრამ თქვენი დახმარება მწირდება
მოკლედ მანქანა რმ ჩამოვიდა შევუცვალეტ ავტომატიკასი ზეთი 4 ლიტრი, იმის მერე დადიოდა ბულკიბ\ვიტ გადარტვასაც ვერ გრძნობდი ისე
ეხლა გავლილია მაგის მერე 15 000კმ და დაახლოებით ტითქმის ისევე აკეტებს გადართვისას ოდნავ იგრზნობა გადარტვები ხანდახან უფრო მეტად იგრძნობა
და ალბათ ისევ ზეტის ამბავია ხო? მაგრამ 15 0000 ცოტა არაა მეტი არ უნდა გამევლო?
ეხლა ვაპირებ ისევ 4 ლიტრი შევაცვლევინო იამატო-ში ორიგინალი და შედეგი ექნება? 8 ლიტრი ძაან ძვირია და არ მაქვს მაგენის ფული

2. R-ში რომ ვაგდებ ხოლმე საკმაოდ ძლიერი ბიძგი აქვს ხოლმე და ეგრე უნდა იყოს? სიჩქარეებში რომ ვთავ ხოლმე გრუშიტელის ტრუბა ქვემოდან რომ შეხედოს საკმაოდ დიდი მოძრაობას აკეტებს თითქოს ვიღაცამ უბიძგაო და ეს რა ჯანდაბაა? და კიდე სიჩქარეებში გაჩერებისას რომ ვაგდებ ხოლმე თითქოს მეტალი მეტალზე ეჯახებაო ასეტი ხმა აქვს ხოლმე ხანდახან

ასეტი ხმა სხვა ბევრ ავტომატიკაზეც გამიგონია ხოლმე და რისი ხმაა ნეტა?
გაჩერებისას ყოველთვის ვაგდებ ჯერ N-ში მერე რუცნოის ვუწევ ვუსვებ პედალს ფეხს ვაგდებ P-ში და ვთიშავ ხოლმე.
3. ძალიან დანგრეულ გზებზე უწევდა სიარული მთელი 2 წლის მანზილზე ხოდა ეხლა უკნიდან ძალიან დარტყბმების ხმა მოდის ხოლმე როცა იამაში ჩაარტყავ ნელაც კი ანდრე ბიულკივით იყო ალბათ ბალკის რეზინებია ხო? და წინიდან კიდევ კაკუნობს რაღაც რულს ბოლომდე რომ დაატრიალებ ხოლმე.
და სავარაუდოდ რას მირჩევთ შედარებით იაფად რომ გამოვიდე.
არ დაგეზაროთ დამეხმარეტ რა პლზ
მანქანა არის CR-V გარვები აქვს 49K-მდე