pulstar'ი რეკლამიდან გამომდინარე მაგარი ვეშია
თუმცა სანამ წესიერი review არ ექნება რომელიმე კერძო კომპანიის მიერ დაწერილ/გატესტილი მე არ დავუჯერებდი
რაც შეეხება NGK'ებს
ტურბო ძრავებზე (6 ცილინდრიან yota/ყლissan'ებში) მაგარი გავრცელებული არის
სანთელი პარტ ნამბერით NGK BCPR7ES და BKR7E
არის ყველაზე ჩვეულებრივი copper plug ანუ სპილენძის ელეკტროდიანი სანთელი
თბილისში იშოვება მხოლოდ BCPR7ES'ეს რომელსაც ქარხნულად 0.8მმ აქვს ზაზორი და რომელიც ღირს 5 გელა (ჩამოტანის შემთხვევაშიც იგივე ჯდება)
BKR7E'საც იგივე ფასი აქვს მაგრამ ჩამოტანა მოგიწევთ
საერთოდ სანთლის სიცოცხლე დამოკიდებულია იმაზე თუ როგორ მუშაობს ძრავა, მაგალითად 1JZ/2JZ yota'ს ძრავები ქარხნულად ძაააალიან მდიდარ სმესზეა დანასტროიკებული (როგორც უმეტესობა) რაც უსაფრთხოებისთვის არის უფრო გაკეთებული ხოდა ასეთ მდიდარ ბენზო/ჰაერ ნარევზე სანთელი როგორც წესი უფრო ცოტას მუშაობს
და ნუ არ დაგვავიწყდეს ჩვენი საწვავი რომელიც ასევე მოქმედებს სანთლის სიცოცხლეზე თან არა დადებითად

ზემოთ ხსენებული 2ივე სანთელი მაქვს გატესტილი და 5000კმ'ს მერე შესაცვლელია (კომპრესიას კარგავენ, და აპარებენ კერამიკულ თავიდან, თუმცა მუშაობაზე ვერც შეატყობთ და არც არანაირი პერებოი ექნება მანქანას არც ხალასტოებზე და არც მაღალ აბაროტებზე

)
ირიდიუმები და პლატინუმების მოყვარული მე პირადად არ ვარ
ჩვეულებრივ copper plug'ს უფრო ძლიერი ნაპერცკალი აქვს და ეგ მირჩევნია ვცვალო ყოველ 5000კმ'ზე
არაეკონომიურობისთვის არამედ უკეთესი შედეგისთვის
აგერ შედარებისთვის სურათი გავაკეთე რო ნახოთ სხვაობა ამ ორ სანთელს შორის

BCPR7ES vs BKR7E

ორივე სანთელი არის არაერთხელ გატესტილი როგორც ამერიკელების ასე ევროპელების მიერ
1000+ ცხენიან ავტომობილებზეც კი
რაც დამეთანხმებით და ბევრის მთქმელია

ასე გამოიყურება BCPR7ES'ის ელექტროდი:

ასე კი BKR7E'სი:
This post has been edited by GRIM on 26 Sep 2011, 22:26