დამაინტერესა ამ ავტომობილმა, როგორც ვნახე myauto.ge-ზე ჩვენთან ეს მანქანები ჩამოყავთ ამ ძრავებზე:
L13A i-DSI 1.3 L I4
L15A i-DSI 1.5 L I4
L15A VTEC 1.5 L I4
ამოვიწერე სპეციფიკაციები
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Fit აქედან VTEC-ს აქვს ყველაზე მეტი სიმძლავრე ალბათ ეს ჯობია, მაგრამ ვერსად ვერ ვნახე წვის პარამეტრები რაც ვნახე წერია რომ 13 და 15 ორივე წვავს 5,9 ლიტრს მაგრამ არ არის დაკონკრეტებული ძრავის ტიპი.
მაინტერესებს ამ ძრავებიდან რომელია ყველაზე გამართლებული და ეკონომიური თუკი 13 და 15 ზუსტად ერთნაირი წვა აქვს რა თქმა უნდა 15 ჯობია, მაგრამ ამ შემთხვევვაშიც 15 ორი ტიპის ძრავია. მოკლედ რომელი ჯობია ეკონომიის თვალსაზრისით ?
ასევე ამ ავტომობილს აქვს ვარიატორი და ჩვეულებრივი ავტომატიკა აქედანაც რომელია უფრო ეკონომიური და სერვისიც ძალიან მოუხერხებელი ხომ არ აქვს უსაფეხურო კოლოფს?
L13A i-DSI 1.3 L I4
Displacement: 1,339 cc (81.7 cu in)
Bore x Stroke: 73.0 × 80.0 mm (2.87 × 3.15 in)
Compression Ratio: 10.8:1
Horsepower: 63 kW (86 PS; 84 hp) @ 5700 rpm
Torque: 119 N•m (88 lb•ft) @ 2800 rpm
L15A i-DSI 1.5 L I4
Displacement: 1,496 cc (91.3 cu in)
Bore x Stroke: 73.0 × 89.4 mm (2.87 × 3.52 in)
Compression Ratio: 10.8:1
Horsepower: 66 kW (90 PS; 89 hp) @ 5500 rpm
Torque: 131 N•m (97 lb•ft) @ 2700 rpm
unleaded gasoline only
L15A VTEC 1.5 L I4
Displacement: 1,496 cc (91.3 cu in)
Bore x Stroke: 73.0 × 89.4 mm (2.87 × 3.52 in)
Compression Ratio: 10.4:1
Horsepower: 81 kW (110 PS; 109 hp) @ 5800 rpm
Torque: 143 N•m (105 lb•ft) @ 4800 rpm
ისე ვიტცი ხო არ ჯობია გამძლეობით და ეკონომიურობით ?
jije1ვიტზი რა ძრავით გყავდა და ფიტი რა ძრავით
1.0 ვიტზე ეკონომიურია ფიტი ? და რომელი ძრავით ?
This post has been edited by HAGGARD on 4 Nov 2011, 16:08