მოკლედ ფან კლუბიო ისაო ესაო მაგრად გვესმის ამ მანქანებისო და ამ კითხვაზე პასუხი მაინც არავინ არ გამცა
რომელი ძრავი ჯობია ?
L13A i-DSI 1.3 L I4
L15A i-DSI 1.5 L I4
L15A VTEC 1.5 L I4
ამოვიწერე სპეციფიკაციები
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Fit აქედან VTEC-ს აქვს ყველაზე მეტი სიმძლავრე ალბათ ეს ჯობია, მაგრამ ვერსად ვერ ვნახე წვის პარამეტრები რაც ვნახე წერია რომ 13 და 15 ორივე წვავს 5,9 ლიტრს მაგრამ არ არის დაკონკრეტებული ძრავის ტიპი.
მაინტერესებს ამ ძრავებიდან რომელია ყველაზე გამართლებული და ეკონომიური თუკი 13 და 15 ზუსტად ერთნაირი წვა აქვს რა თქმა უნდა 15 ჯობია, მაგრამ ამ შემთხვევვაშიც 15 ორი ტიპის ძრავია. მოკლედ რომელი ჯობია ეკონომიის თვალსაზრისით ?
ასევე ამ ავტომობილს აქვს ვარიატორი და ჩვეულებრივი ავტომატიკა აქედანაც რომელია უფრო ეკონომიური და სერვისიც ძალიან მოუხერხებელი ხომ არ აქვს უსაფეხურო კოლოფს?
L13A i-DSI 1.3 L I4
Displacement: 1,339 cc (81.7 cu in)
Bore x Stroke: 73.0 × 80.0 mm (2.87 × 3.15 in)
Compression Ratio: 10.8:1
Horsepower: 63 kW (86 PS; 84 hp) @ 5700 rpm
Torque: 119 N•m (88 lb•ft) @ 2800 rpm
L15A i-DSI 1.5 L I4
Displacement: 1,496 cc (91.3 cu in)
Bore x Stroke: 73.0 × 89.4 mm (2.87 × 3.52 in)
Compression Ratio: 10.8:1
Horsepower: 66 kW (90 PS; 89 hp) @ 5500 rpm
Torque: 131 N•m (97 lb•ft) @ 2700 rpm
unleaded gasoline only
L15A VTEC 1.5 L I4
Displacement: 1,496 cc (91.3 cu in)
Bore x Stroke: 73.0 × 89.4 mm (2.87 × 3.52 in)
Compression Ratio: 10.4:1
Horsepower: 81 kW (110 PS; 109 hp) @ 5800 rpm
Torque: 143 N•m (105 lb•ft) @ 4800 rpm
მოკლედ რატო გაწუხებთ მყავს ვიტზი და ღირს ამის გაყიდვა და ფიტის ყიდვა? როგორც მივხვდი ვიტცი უფრო გამძლეცაა და უფრო ეკონომიურიც რადგან როგორც აქ თქვეს ფიტი 7 ლიტრს წვავს ვიტზი კი აშკარად ნაკლებს მიწვავს, ასევე უფრო გამზლეც არი, მაგრამ გაბარიტებით და დიზაინით აშკარად ფიტი ჯობია.
This post has been edited by HAGGARD on 5 Nov 2011, 09:20