ჰონდა შედარებით ხელმისაწვდომია სხვა გიგანტ ბრენდებთან შედარებით...
რაც მოეთხოვება იმას აკეთებს, ნუ ეხლა 1.3 სივიკს არ უნდა მოთხოვო 5 წამიანი აქსელერაცია,
ზოგადად ვის რა ურჩევნია სხვა თემაა მაგრამ როცა მანქანის ყიდვაზე მიდგება საქმე უმეტესობას გარკვეულ თანხაში უწევს არჩევა...
ჩემი მანქანის საბაზრო ღირებულება არის 4000_დან 4500.... სისწრაფეს რაც შეეხება უფრო სწრაფია ვიდრე იგივე წლოვანების:
CLK 320, E320, C280, S430, A4 1.8T, A6 2.7 BT (A/T), 320, 325, 328, 525, 530, 728, 730,735,
წვავს 8 დან 11.5ლ_ამდე... ტროიკაზე და ა4_ზე ბევრად ტევადია...4 კაცი თAვისუფლად თAვსდება და მუხლებს თავზე არ ილაგებს, ანუ თავის კლასში ერთ-ერთი საუკეთესო მონაცემები აქვს,
აქვს ძალიან ბევრი ნავაროტი რაც იმ წლებში არსებობდა....

ვიდიც საკმაოდ ნორმალური აქვს...
ეხლა მაჩვენეთ იგივე სიჩქარის/ წვის/ ნავაროტების/ ტევადობის და რაც მთავარია ფასის მანქანა....!!!,
ჰონდა იდიალურადაა მორგებული საქართველოს პირობებს....

აუდი გერმანიაში პელეა და დიდ პატივს ვცემ მაგ ბრენდს მაგრამ ფაქტია რო ჩვენთან ექსპლუატაცია გაცილებით ძვირია, სიამოვნებით ვიყოლიებდი მერსედესსაც, აუდსაც..ძალიან ბევრი სპორტული მოდელი ყავს ყველამ კარგად იცის რა და როგორ

ასე შეუძლია დაახასიათოს ჰონდის ყველა მფლობელმა თავისი ავტო.
მაგრამ ინტეგრას DC2 _s და EK9_ას არ მირჩევნია არანაირი გერმანული, ინგლისური, ფრანგული, და იტალიური მანქანა
This post has been edited by auto_hooligan_HCV on 29 Sep 2011, 11:09