ხო იასნა,ეგრე ზოგადად ყველაფერს ენძრევა დროთა განმავლობაში მარა ღის თუ არა ვფიქრობთ ზმაკაცის მანქანაზე და ვერ გადაგვიწყვეტია

ცხენივით არის და ცოტა დაგდება არ აწყენდა

იასნა ჯობია ამორტიზატორიც სპორტული იყოს მარა ფინანსების ამბავია ყველაფერი.ანუ დასკვნა ის არის რო დაბალ პრუჟინაზე სტოკ ამორტიზატოს უფრო მალე დაენძრევა ვიდრე სტოკ პრუჟინაზე

და სიარულის მომენტში რა რაზნიცაა ესეც მაინტერესებს?ანუ როგორ დგას მანქანა?ხო არ იქანავებს ან რამე ეგეთი ნიტო ხო არ დაემართება?აქსელერაციის დროს ალბათ უკეთესი იქნება ლოგიკით,რაც უფრო დამჯდარია მით უკეთესი ალბათ