რას ამბობ, რა დაბუსტა და მოვიდა ცხენები.
გაიხსნა მატორი. დაიცვალა ბასოლიტურად ყვეალფერი რასპრედვალის და კალენვალის გარდა. გაახლდა სუყველაფერი. ინეჟექტორი 850 კუბიანი ბოში044, პრაკლატკა ძრავის ატასი რამეა ერთი შეხედვით ზოგი 100$ ღირს ზოგი 300$ სინამდვილეში 5000 მდე მივედი მატორის ამოღება ჩადგმის გარეშე და გახსნა აწყობის თანხების გარეშე ტავისი შლიფოვკით ყველაფრით.
მერე ცეპლენია მახავიკიანად. ტურბინა ინტერქულერი პაიპინგი, მოკლედ საწვალებელია დილით დაუჯდა და საღამოს ააწყო ეგ ბაზარი არაა და რატო იფიქრე მასე რო ან ხარჯი არ მაქ მიახლოვებით მაინც დათვლილი ან ვერ ვხვდებოდე რა შარში ვყოფ თავს ?

ეგ 5K ატმოს გატურბინებაზე მქონდა მე ლაპარაკი. ახლა გაცილებით ნაკლები უნდა დაჯდეს.
ეკუ არის (+300 ნასტროიკისთვის კაბელი და სოფტი)
ცეპლენია არის (იმედია ###ობა არ იქნება რადგან როგორც არაქარხნული ეგერე ამიხსნეს და სავარაუდოდ გაუძლებს იმ დატვირთვას რო ალტეზა აღარ ეთქმოდეს

+ ხიდიც არაქრხნული)
ინტერქულერი ავღნიშნე დიდი მაქვს მიდევს გარაჟში (მე ყელში ამომივა და ალტეზასაც თავის რესურსიანა )
ბოში 044 და ინჯექტორები მაინც უნდა ვიყიდო იმიტო რო რა ძალაზეც არ უნდა იყოს არამგონია 400-530 კუბზე მეტი ეყენოს ძირითადად კალდინას ინჟექტორებს აყენებენ ხოლმე ჯერ მეტი არცერთ ფორუმზე არ მინახავს განა მარო დაწერილი არამედ გაკეთებული პროექტიდან ვსაუბრობ.
დაჩიკები და ელექტროობა უკვე იქნება რადგან ტურბოა.
ძრავს რაც შეეხება მანდ ოოო მარტო კოვანი პორშნებს უნდა 500$ ადგილზე. + კიდე რა მდგომარეობაშია ეგეც ხო სანახავია და ათასი წვრილმანია.
მოკლედ ძვირი კი მიჯდება მარტო ეგ ტურბო მანქანა მაგრამ იმ მუღამზე ვიყიდე რო უკვე ბევრი რამ აქვს შეცვლილი მარტო კიტი არ აქ მიყენებული გაუხსნელ მატორზე და საქმე წინ წაგდებულია რა მაგ პონტში არ დამნანებია. + სტოკ ალტეზაზე ძლიერი ხო ყველა პონტშI იქნება რაც არ უნდა იყოს და ნელ ნელა როგორმე მოვხოდავ ისე რო რამე ქნას. სიმართლე გითხრა სადრაგაოდ არც მჭირდება და არც გული დამწყდება რო გამასწროს ვინმემ ისეთმა რო თქვა აი როგორ გაასწროო. უნდა ვიარო ყოველდღე მაგ მანქანით და გვერდულად სიარული შეეძლოს როცა მოვთხოვ. ეგაა ჯერ მაგისი მიზანი ახლა მაინც ხო სწორად ჩამოვყალიბდი
This post has been edited by sa_4ok on 22 Feb 2012, 23:44