არაფერი არმოუვა, ნებისმიერი ნორმალური ბრენდის ზეთი ჩაასხი,
უბრალოდ ვინც ბევრ ფულს ხარჯავს მარკეტინგში იმას პროდუქტზე თვითღირებულება მეტიაქვს და მეტი ღირს,
ამიტომაა ზოგი ძვირი ღირს ზოგი შედარებით იაფი, და პრინციპში არცერთი ზეთი ნორმალური ბრენდის ზეთი მერსედესში ცუდ რეაქციას არ გამოიწვევს...
ზოგს მაგალითად პროდუქტი რომელსაც ძვირიადევს ფასი კარგი გონია და ყიდულობს იმას,და კომპანიასაც ეზრდება გაყიდვები,
მაგალითად თემას გადავუხვევ და სიგარეტების მაგალითს მოვიყვან:
მალბორო და პარლამენტი თავიდან ერთი ფასი ღირდა, იასნია მალბოროს გაყიდვები ბევრად აღემატებოდა პარლამენტისას და კონკურენტუნარიანი აღარ იყო პარლამენტი და შეაჩერეს გამოშვება, 1 წლის ფიქრის შემდეგ პარლამენტის მენეჯმენტმა მოიფიქრა ესეთი რამ რო ფასი გაეზარდათ და ოდნავ დიზაინი შეეცვალათ, შEდეგი ის მიიღეს რო გაზრდილ ფასზე პარლამენტს თავის მომხმარებელი გაუჩნდა და გაყიდვები ძალიან გაეზარდათ
აქედან გამომდინარე მაღალი ფასი ხშირშემთხვევაში არ ნიშნავს მაღალ ხარისხს

ეს რეკომენდაციებიც ორ დიდ კომპანიას შორის დადებული მარკეტინგული გარიგება მგონია
This post has been edited by Picki-119 on 4 Dec 2011, 17:21