ალტეზაში RS ვერსიაში დევს 3S-GE ძრავი - მაღალბრუნიანია, თავის 210 ცხენს 6000 ბრუნზე "ავლენს"

აქვს სრული ელ. პაკეტი, ძალიან გამძლეა პადვესკაც და ძრავიც. ეს ვერსია მარტო იაპონური ბაზრისთვისაა გამოშვებული, არის ასევე AS ვერსიაც 160 ცხენით და ევროპული IS200 შესაბამისია
IS300 დევს 2JZ-GE 215 ცხენის ძალით, ეს საკაიფო 6 ცილინდიანი ძრავია. იგივე ძრავი დევს უბრალო უტურბინო სუპრებშიც. ალტეზასთან შედარებით უფრო "კომფორტულია", აქვს წვიმის და სინათლის სესნორები, ტყავის სალონი, ქარხნული ქსენონები და ოდნავ განსხვავებული უკანა ბამპერი.
ხოდს რაც შეხება, ალტეზა უფრო კაი ტიპია მგონი, ყოველ შემთხვევაში აქ უმეტესობას ტიპტრონიკები ყავს ეს ლექსუსები და მექანიკა ალტეზით უპრობლემოდ შეიძLება გასწრება. რაც შეეხება მექანიკას, ავაწყობ და გეტყვი როგორ ივლის

სხვა რამე კონკრეტული თუ გაინტერესებს, იკითხე და შევეცდებით გიპასუხოთ
sa_4ok
.
.
.
მაგრამ მარტო წვრთნა რას იზამს, თუ ბუნებამც არ უშველა!