მადლობა ყველას მოლოცვისთვის.
yursha777ვექტრა და კალიბრა თითქმის ერთნაირად დადიან დიდი განსხვავება არაა კალიბრა უბრალოდ უფრო მყარად დგას მაღალ სიჩქარეზე და ჰაერსაც ბევრად კარგად ჭრის ვიდრე ვექტრა.
ვექტრას კი არა კალიბრას აეროდინამიკა ბევრმა სერიოზულმა მანქანამ ინატროს..
თუ ეგ მანქანა მოგწონს და თან გონკაობაც გევასება 2.0 ტურბო დაითრიე

პ.სOPEL კალიბრა
როდესაც მანქანა გამოჩნდა ტრეკზე და დაიწყო მისი გატესტვა .შედეგებმა მოლოდინს გადააჭარბა, კერძოდ კი ყველაზე მარახი შედეგი აეროდინამიკამ აჩვენა იმდენად მაღალი რომ თვით სხვადასხვა ბრენდების პროფესიონალებიც კი აღპრთOვანებული დატოვა რადგან მისი აეროდინამიკა ფერარის იმდროინდელ უახლეს მოდელს უტოლდებოდა ხოლო ფერარი მსოფლიოს სამეულში შედიოდა აეროდინამიურობით
ასევე მასზე იქნა ახალი ჟეშტი გამოყენებული "უჟანგავი ჟეშტი" ტყავის სალონი და 6 სიჩქარიანი გადაცემათა კოლოფი გამოყენებული.
This post has been edited by lapsha5 on 24 Dec 2011, 21:35