ეხლაც აქ ვარ ჯერჯერობით, და მგონი მომაქვს ძრავი

) შოვნით ვიშოვე მაგრამ წამორების ვარიანტი ჭირდა ანუ შეიძლება არ გამოსულიყო ტრანსპორტირება, ასე რო მგონია 85 პროცენტი ვყიდულობ, ნუ ხვალ გაირკვევა ე ჩიფ...
რაც შეეხება აქაურ სიტუაციას ყრია იმენა ძრავები, ძირითადად 2და 1.5 JZ ები, ბევრია RB25 ები და ყველაზე ცოტა და ყველაზე ძვირი RB26 ები, ლაპარაკია სბორში ანუ ტრანსმისია ძრავი პრავოდკა, 25 და 2ჯზ ერთი და იგივე ფასია თითქმის 26 კიდე მოშნად ძვირი ღირს, 3500 იდან იწყება ფასები....
რაც შეეხება rb30 ს ჩიფ როგორ გითხრა ჯობია 26 ტყუილი გამოვა მაგრამ ნაკლებიც არაფრით გამოდის ოღონდ ნორმალურად აწყობილი, პრინციპში კარგად დასბორილი ძრავი 25 ის გალოვკით იდენტურია რაც 26, აბაროტი აღარაა საჭირო 7000 ტრიალებს ჩვეულებრივ და ნომინალი ოოოოხრააად შესაბამისად ნაკლები ბუსტი და ასე შემდეგ, ნაწილები არის რათქმაუნდა კოვკები მთლაიანდ იშოვება, ეგაა ცოტა გადაკეთება ჭირდება ასევე ზუბჩატი სხვა ზომა და ასე შემდეგ, მინუსი ისაა ძალიან დიდი რომ ძრავი ბევრად მაღალია ვიდრე 25/26, იტოში რომ გითხრა სწრაფად სიარულს ვეშვები თქო ტრუხაა მარა მინდა მოშნად ნომინალიანი ძრავი, 3.0ს სულ მუღამი ქონდა უბრალოდ არ იყო შესაძლებლობა და აზრიც არ იყო გტს ზე, 350 კიდე რატომღაც მგონია რომ უნდა იმუშაოს და თანაც ეგ მანქანა იმსახურებს განსხვავებულს

)))
35 ები ყრია ძაალიიიანნ ბევრი

)) მარა რავიცი ჩამქოლეთ თუ გინდათ და Z ის მაინც არ მირჩევნია, გუშინ 370 ვნახე წითელი ნისმოში და კარბონებში და ტელეფონი კინაღამ გამივარდა ხელიდან სანამ ამოვიღე და გადავიღე ჩაიარა.... დორბლი დავტოვე იმენა

))
ჩიფ არ ვიცი ზუსტად რამდენი ცხენი გამოვა, ვნახოთ იტოგში ისე 400+ საბურავზ, აუ როდის ჩამოვა და ჩავჯდები ერთი სული მაქვს

(( ასეთი პატარაა და ამდენი რატომაა წონაში მაინც არ ვიცი, მთელი დუბაი სავსეა და დავდივარ დორბლიანი

))
This post has been edited by gudo on 26 Jan 2012, 23:07