ეს ჩემმა ძმაკაცმა დაწერა მე ვარ კვანტო და აგიხსნით ეხლა, გამოვცვალეთ ბენზინის ფილტრი გუშინ, დროსელიც გავუწმინდეთ, ყველაფერი ანუ რაც გასაკეთებელი იყო გაავაკეთეთ რო არ გაეგუდა ან ჰაერი გუდავს ან ბენზინი, სვეჩა არაფერ შუაშI არაა, სვეჩას რო დანძრეული ჰქონდეს მაშინ სულ წაგუდავდა და ვერ ივიდა ვაბშე, პახოდუ გაზე არ იქნებოდა დამოკიდებულიდა ვაბშე არც გახსნიდა ვვტის, გუშინ კიდე ბენზინის ფილტრს რო ვცვლიდით შემცა ხელოსანმა არა ნელა არ ადის აბაროტიო და მე რაც შევამჩნიე კიდე ზაან ნელა ადის პახოდუ აბაროტი ძაან ნელა ჩადის და ამ დროს რო გაუყრი გაზს თითქოს ოდნავ გუდავს, მამაჩემის ალტეზა გიჟივით არბოდა აბაროტებზე და რავიცი ხუი ევო ზნაეტ. კიდე რისი ბრალი შეიძლება იყოს???მე ჩემი ცოდნა ამოვწურე და მეტი მე არ ვიცი

ერთი გუშინ გვითხრა ერთმა რო ვტეკი ზეთზე არის გახსნაო და არ ვიცი ესეც თუ იგივენაირი სისტემაა ზეთის ბრალი ხო არააო და ზეტი არ შეგვიცვლია ნაღდად მარა ზეთი რო შევცვალოთ აბაროტების სისწრაფეს ეგ განსაზღვრავს??
Razzielსოსო შევცვლით ზეთს და თუ არ გვეშველა მერე კაცურად იცი და გესმის შენ თან კარგად და მოვალტ და დავაყენოთ რა და ვსინჯოთ აბა როგორ იმუშავებს ოკ??
ToyotaMR2კომპი ტუ ატრაკებს და დაგვენძრა და ეგაა
პ.ს. გუშინ გვითხრა იმ ხელოსანმა ტვინი რო მოდღნა თავისი მცოდნეობით რო ამეების ბენზონასოსი 8 ატმოზე მუშაობსო და რო გაგვიტესტა 5 აჩვენა და მაგსი ბრალი ხო არა??? მარა რავიცი იმ ხელოსანს ვერ ვენდობი კი ვიციო ტვინი მოდღნა მარა ნელი აბაროტების აწევა და ოდნავ გუდვა ვერ შეამჩნია და რავი