50 გამომარტვეს მეც იამატოში
და დღემდე არ დაიჯერებთ და არც მე ვიცი და დარწმუნებული ვარ არც ბევრმა
კარობკაში ზეტის შეცვლა როგორ ჯობია
იმ სირობა აპარატმა რმ ამოტუმბოს?
თუ ნაწილ ნაწილ ჩამოუშვა ნაწილი შეცვალო ცოტა გაიარო და მერე ისმეორე ნახევარი ჩამოუსვა და შეცვალო?
ჩემი დის მიცუბიშზე თეგეტაში ამოტუმბეს და ისე შეცვალეს შედეგი არაფერი არ მისცა სხვაობა
ოჯახის CR-V-ზე თავიდან ცოტ გააუმჯობესა მაგრამ მაინც უკმაყოფილო ვარ რა
იმიტო რომ თვიდან რომ ჩამოვიყვანეთ მამაჩემმა ita-ში იყიდე Febi-ს ზეთი
მოკლედ ძალიან კმაყოფილი ვიყავი 15K ისე იარა ვაბშე ვერ ვგრძნობდი გადარტვებს
რომ მცოდნოდა მეორ 4 ლიტრსც ასე 500 კილომეტრის მერე მასევე შევცვლიდი
არ ვიცოდი
მერე ავდექი გავექანე და Honda-ს ორიგინალი მასე ამოტუმბვით შევაცვლევინე იამოტოში
კი ვგლიჯე 321 ლარი

შედეგით არც ისე კმაყოფილი ვარ
ცოტა მომენტებში პატარაზე ვგრძნობ ხოლმე
განსკუთრებით აღმართებში
ხოდა რა მაინტერესებს კარობკაში ბოლო ბოლო იქნებ გამარკვიოს ვინ უფრო მეტად გამოცდილია და ბევრჯერ შეუცვლია როგორ ჯობია შეცვლა?
რატომღაც ჩემი დასკვნით ჯობია ჩამოუშვა შეცვალო გაიარო ცოტა და მერე ისევ ჩამოუშვა და იმდენივე დაამატო.
და ვაბშე ITA-ს პროდუქცია საკმაოდ კარგია მე ასე ვფიქრობ და რავიცი
ჯერ ჯერობით რასაც ვაკვირდები.