ცოტა რომ დავეშვათ და გადავხედოთ ისტორიას მივხვდებით რომ R32 მხოლოდ R34-ს კი არა, R33-საც ბევრად ჩამოუვარდება.
ბუნებრივიცაა, რადგან სპორტქარის შემცვლელი ყოველთვის წინამორბედზე უკეთესი გამოდიოდა - ისევე როგორც R35 უკეთესია R34-ზე

ნუ კონკრეტულად კუზაოს ფანობა მესმის, მაგრამ იმის დაბრალება რომ ყველა პარამეტრში ჯობნის მემგონი უსამართლოა.
ჯერ ერთი რომ უნდა დავინახოთ R33-ში ყველამ ის გამოსწორებული ქარხნული დეფექტები, რაც წინა ვერსიაშია.
ან დავინახოთ ცოტათი მაგრამ მაინც გაუმჯობესებული ძრავის ნაწილები, კარობკა, ხიდები - თუნდაც ელექტრონული გადანაწილება
რომ აქვს და ერთი 20-იანი დამცველის გადაწვაზე რომ არ ხარ დამოკიდებული

Super GT / JGTC სერიებში ნისანი დებილი არ იყო შემდეგი მოდელი რომ გამოიყვანა. R32 შეიძლება მხოლოდ 1 პარამეტრით ჯობდეს - ეს არის ის ნაკლები 50-70 კგ,
რომელმაც შეიძლება დრაგზე ცოტა უპირატესობა მოგცეს. მაგრამ მთავარი უპირატესობები შემდეგ მოდელებშია (თუნდაც 34/35), როგორებიც მაგალითად კუზაოს სტრუქტურაა,
პადვესკის გაუმჯობესებული გეომეტრია და ის ყველაფერი რაც ბევრად უკეთეს grip-ს აძლევს მანქანას ვიდრე წინა ვერსია