საშკა მართალია, 450 WHP თუ სწორად გამოიყენებ სულ სულ თავისუფლად საკმარისია ამ დრაგის მოსაგებად (პრინციპში 400-იც),
მაგრამ ძალიან რთულია ამისის სწორად გამოყენება.
ყველა ვარიანტში გინდა მაგარი სლიკები - მერე ან დრაგს მოიგებ ან სცეპლენიას წააგებ,
ნუ გარისკვად უნდა გიღირდეს, რადგან სხვა შემთხვევაში ალექს E46 M3 რომ გაგასწრებს გაგიტყდება.
მე დრაგზე რომ გამოვდიოდი წინა დღეს ერთი წყვილი სლიკი დავწვი მემგონი დიღომში, ახალ ნათებასთან
სტარტში ვარჯიშში,
სტარტი ყველაზე მნიშვნელოვანია (გადართვაც თავისთავად) და მაგას თუ ვერ იგებ - აგებ დრაგს. Apexi RSM-ით ვზომავდი 100-ამდე აჩქარებებს და მივხვდი რომ
სულ სხვანაირად უნდა დამესტარტა დრაგისთვის და შედეგებიც ჩანდა რომ ძალიან განსხვავებული იყო ვარჯიშის მერე.
ეგრე რომ არ მექნა ვიცი რომ სავარაუდოდ პირველივე ზაეზდზე გამოვარდებოდი CLK55-თან,
რომელსაც დრაგზე კორპუსები ვათვლევინე. ან თუნდაც თახვიმ M3-ით როგორ გაასწრო M6-ს ეგეც კარგად მახსოვს.
გამოცდილება ბევრს ნიშნავს მაინც რა, შენს ადგილას მოვემზადებოდი კარგად დღეს და ხვალინდელ ივენთზე ისე გავიდოდი,
რომ მეცოდინებოდა სად და როგორ მივდივარ. იმიტომ რომ იქ ნერვიულობა კიდევ ცალკე ძალიან დიდი და მნიშვნელოვანი ფაქტორია