ვოლვოს აქვს ძალიან ძლიერი პერედოკი. ყველაზე ნაკლებად მაგ მანქანაზე პერედოკის პრობლემა გექნება.
ჩემი მანქანა რო ვიყიდ 2008 წელს ქარხნული პერედოკი ეყენა 8 წლის მანქანას 100 000 მილი გარბენით და მას მერე ორი წელი და 30 000 მილი ვიარე კიდევ. ბოლოს ერთი შარავოი მოჩათლახდა და მაგის გამო ორივე გიტარა შევცვალე. და უკვე ლამის 40 000 მილი მაქვს გავლილი იმის მერე და არანაირი პრობლემა არ აქვს პერედოკს. სულ რაც მანქანა მყავს, 4 წლის და 50000 მილის განმავლობაში პერედოკს გავუკეთე:
1. გიტარები შევცვალე - დაახლოებით 250 ლარი 2 წლის წინ
2. ქ სტერჟინი შევცვალე რო ვიყიდე მაშინ - 70 ლარი - 4 წლის წინ
3. 1 ხელ შევცვალე ახალ გიტრებზე რაზვალნუ ვტულკები (რაც მოყვა ბრაკი იყო და მალე გაფუჭდა) - 70+70 ლარი 140 ლარი - 2 წლის წინ
4. წიაგის ნაკანეჩნიკები შევცვალე 2 წლის წინ 150 გელა ორივე მხარე. ისიც იმიტო რო პილნიკი გამეხა და ყურადღება ვერ მივაქციე დროზე.
ანუ 4 წლის განმავლობაში დახარჯული მაქვს 610 ლარი, წელიწადში გამოდის 150 გელა. თვეში გამოდის 12.5 ლარი

ეს ყველაფერი ჩემი საშინელი სიარულის მანერის გათვალისწინებით.
რა ვქნა, მირჩევნია გავაკეთო მერე ვიდრე იამებს ვარიდო უაზროდ ვიარო.

+ ამას იმის გათვალისწინებით რომ 2 ზაფხული თითქმის ყოველდღე წყნეთის და კიკეთის გზაზე ყოველდღე ადი-ჩადი მიწევს ხოლმე
This post has been edited by გიო on 22 Aug 2012, 22:25