სადღაც ბალკის მიდამოებში, 1 ადგილას არა თან რამდენადაც ვიცი

ჩემსას ჯერ არ მოსვლია, მაგრამ რამდენიმე შეჯიბრი და ნაგრუზკა და გაიხსნება რა თქმა უნდა. წინასწარ ვგეგმავ გამაგრებას.
სხვა თითქმის ყველა E46 M3-ს კუზაო აქვს დასვარკებული თან ზოგს არაერთხელ რომლებიც დატვირთვაში ამყოფებენ მანქანას.
Tocaderoმე რაც ვნახე მხოლოდ კაპოტი არის ალუმინის, მემგონი მეტი არაფერი.
ხადავოიზე როგორ გითხრა. ჯერ არ გამირემონტებია,
მაგრამ იგრძნობა რომ ბალკის რეზინები კარგ დღეში არ უნდა იყოს,
სავარაუდოდ პოლიურეთანებს ჩავპრესავ (ძვირი არ არის).
რამდენიმე შეჯიბრის მერე ელასტიურს დაერხა, 50 GEL-ად ვიყიდე და მალე შევცვლი.
სხვა პრინციპში არაფერი მოსვლია. ნუ 4-5 თვეა რაც მყავს და ამ პერიოდში მოხდა ეს ყველაფერი.
არაგამძლე პერედოკი ნამდვილად არ აქვს. სტოკ პადვესკაზე თუ გეყოლება თითქმის საერთოდ არ უნდა შეგიქმნას პრობლემა,
ღია ლუკში თუ არ ჩავარდი და გიტარა არ გაღუნე რომელიც 500 ლარი ღირს,
მაშინ ნამდვილად არ გაგწეწავს ამის ხადავოი.
რისთვის გინდა მოკლედ გააჩნია მანქანა, კალცოზე სასიარულოდ თუ უბრალოდ ქალაქში დასადგამად ხოლმე?
ხოო მართლა არ მინდა არ აღვნიშნო რომ ქარხნული ტორმუზები აქვს ნაგავი
სუპორტები რაღაც ფარჩაკი, მაგარი მოჟმოტა ქარხანამ. არც აპორნები გამოირჩევა გამძლეობით,
კერამიკა კალოტკები, ტრეკზე შესვლა და დედა აღარ ყავს ბავარიულ საამაყო ტორმუზებს.
This post has been edited by Chieftain on 2 Jan 2013, 02:46