KIL-01313 არა 16 დაწვავს ან 17-ს

მაგის ჩქარი სიარული არ გაიშვას კიდე არსად.
რა ლოგიკით იძახი? კატალოგით?
კატალოგის ინფო ესაა :
318i - 4 კარი
118 ცხენი
აჩქარება 0-100კმ/სთ 12.2
საწვავის ხარჯი ქალაქში (100კმ-ზე) - 12.7 ლ.
საწვავის ხარჯი ტრასაზე (100კმ-ზე) - 6.9 ლ.
320i - 4 კარი
170 ცხენი
აჩქარება 0-100კმ/სთ 9.3
საწვავის ხარჯი ქალაქში (100კმ-ზე) -13.1 ლ.
საწვავის ხარჯი ტრასაზე (100კმ-ზე) -7.3 ლ.
და შენ გჯერა რომ ეს კატალოგი სწორია?
მე თავიდან 1.9 მინდოდა მარა მარჯვენა რული და 1.9 იმიტომ არ ვიყიდე რომ აბგონზე მაინც გავალ თამამად. კარგად იცი რა ###ობაცაა ტრასაზე მარჯვენა რული და ლიტრანახევარი ორი ლიტრი იყოს მაქს სხვაობა და ორი ლიტრის დედაც.
თან 6 ცილინდრი სხვა მუღამია.
2.5 კიდე იაპონიაში უფრო იშვიათი ძრავია ვიდრე 2.2 და მაგ ლოგიკით 2.5-ის ყიდვა ვაბშე უაზრობაა იმიტომ რომ მაშინ 2.8 უნდა იყიდო და 2.8 -ს ყიდვაც უაზრობაა ბარემ 3.0 უნდა იყიდო ოდნავ მეტს წვას.
განბაჟებაშიც მეტი ჯდება და არაა ეგრე მთლად ეგრეც.
მგონი ### არ იყო ბმვ-ს ქარხანა 1.6 დან 3.0 მდე რო გამუშვეს ეს მანქანები. სხვაობა თუ არაფერია 320 , 323 , 325-ს შორის
-------------------
და ვაბშეტა სიმართლე გითხრა თუ რული არ გადავიტანე დიდად ###ზე მკიდია ეს მანქანა იმიტომ რომ მარჯვენა რულიანი ბმვ-ს დედაც. დროებით ჩამომყავს საკატაოდ მოვსინჯავ თუარადა ალტეზაზე გადავჯდები ან ბლ5 ტურბოზე მაგათ უფრო უხდებათ მარჯვენა რული, ისედაც ეგრე მქონდა განსაზღვრული თავიდან და აირია გეგმები
This post has been edited by Junior K on 30 Nov 2012, 11:51