LaReწესით ორივე იცვლება ერთდოულად

ჩემ შემთხვევაში (330 მყავს) მივიყვანე თეგეტაში და დრაჯენია აქვს ტქო დ აპადმატორნი იქნებაო...
გამოვცვალე

დრაჟენია დარჩა და თურმე კარტერის დამცავი (ალუმინის დამცავია) კარობკისკენ არის გამოცეული) იყო აგუნული ზემოთ და ედებოდა კარტერს და დრაჟენია გადმოქონდა კუზაოზე.. პადმატორნები კი ტყუილად შემაცვლევინეს
_TEMO_ზუსტად არ ვიცი, ჩემსას ორ განყოფილებიანი უყენია (330-ზე) და ამას ალბათ ეგრე იქნება 2 სეკტორიანი.. მაგრამ ბაკი რა შუაშია? თუ ბაკის პილტრი ატრაკებს მაშინ უნდა იგრდზნობოდეს საცვავის მიცოდების ნაკლებობა, ჯიკაობებით ან რავიცი მე აღმარტში ვერ უნდა ადიოდეს ნორმალურად და ა.შ... და აქ ისეთი თემაა... რაღაც გადახურდება და ჯორდება, გაგრილდება და დადის ბეზ პრობლემ

მოკლედ ბენზონასოსმა იცის როგორც მე ვიცი და ამთვლელმა დაჩიკებმა..
ბმვს ცენტრში არ ყავთ ხელოსანი კომპიანი

1 კვირა არ იქნებაო, ავად არისო და სად მივიდე ნორმალურ დიაგნოსტიკაზე?