///G-Power რაც შეეხება ჩემს კატეგორიულ უარს:
BMW-ს დიდი ხანია ვფლობ და e46 არ არის ჩემი პირველი მეგობარი,ამიტომ ვიცი რა ფასები აქვს არა მარტო საქართველოში მანქანებს,
M პაკეტი იაფი მაშინ ღირს როცა ძრავი აქვს დაბალი საერთოდ სტოკ სბორკაში იშვიათია დიდი ძრავი და M პაკეტი ამიტომაც ორივე სიამოვნება ერთად ძალიან ძვირი გამოდის
გერმანიაში 2001 წლის ნორმალური e46 328 CI (კუპე) 5 000 Euro-დან იწყება ფასები რაც უკვე მეტყველებს მის საერთო ფასზე გერმანიიდან ჩამოყვანა + 600 ევრო თუ 25 დღე დაელოდები თუ გინდა 7 დღეში 900 და დახვდები 5 დეკემბრის ქუჩაზე მანქანები აქ დაათვალიერე
http://mobile.de2005 წლიანს 8 000$ თუ იშოვი მაგ სბორკას რაც გინდა ადგილზევე კარგი იქნება

(ვერ იშოვი)
რაც შეეხება თითონ მანქანას თითქმის იდეალურია მაგრამ როგორც ყველაფერს ასევე მასაც აქვს ნაკლები ერთერთი სერიოზული მისი ნაკლია საბარგულში ხიდის ბალკა სადაც არის იმაში ტყდება

ინგლისიდან ჩამოსულ მანქანებს 90% მასე აქვს ან ემართება 2 თვეში.
რაც შეეხება ამერიკულ და ევროპულ სხვა მანქანებს ყველას აქვს თავის + და - მე მაგალითად ამერიკელიც მომწონს და ევროპელიც

ზამთრის პირობებში ამერიკული ძრავი უფრო სწრაფად თბება აქვს დამატებითი ფუნქცია კაპოტ ქვეშ.
გერმანული მანქანა უფრო მოვლილი და უფრო სუფთა არის გარბენიც ნაკლები აქვს გადასაწყვეტი უკვე შენია,ხოლო თუ ამერიკაში გყავს ვინმე იაფად მაგარ ე46 ააგდებ

Lex კარბონი იმიტომ ვიფიქრე არ მინდა სახურავზე შპაკლი გადავუსვი და მაგიტომ რა მგონია დაფარავს ნასეტყვს

ვინმეს მექანიკის სბორკა იაფად ხომ არ გეგულებათ?
ან ტიპტრონიკის კარობკაში თუ გაცვლის ვინმე