კაროჩე ალტეზადან გამომდინარე გეტყვი

) ასე იცის ალტეზამ ზოგადად..
1. ცივზე მუშაობს კარგად
2. გახურდება ძრავი და ზეთი საკმაოდ და იწყებს გაგუდვებს, აანტებს ჩეკს აბს და ტრც-ს ერთდორულად (შეილება სიარულისას ცაქვრეს) მაგრამ პირველ ვვტ-ს ფაზაზე იწყბეს გაგუდვას თითქოს პერებოივით და დრდრდდდრრ :დ რაღაც მასეთ პონტში
დიაგნოსტიკა წერს: ვვტ-ს კლაპანი ბანკ1 ანუ შემშვების მხარე, თვითონ ზეთის სასიარულო მილი სადაც დადის ზეთი, მანქანის კომპიუტერი, აბს კომპიუტერი.. დროსელი, ხალასტოი ხოდის რეგულატორი. წერს ყველაფერს რამაც შეიძლება გამოიწვიოს პრობლემა და ასდ უნა ეძებო ძაღლის თავი.. შესაბამისად ცვენი გენიოსი ხელოსნები მიყვებიან გამორიხვის მეთოდით

) გაითვალისწინე ისიც რომ დიაგნოსტიკა არ წერს მექანიკურ დაზიანებას, რაც დაგიწერა დიაგნოსტიკამ მანდ რა მექანიკური დეტალებიც მუშაობს ეგენიც ნახე

)
ყველაზე მაგარი ვარიანტი მონახე შენნარი მანქანა ზუსტად საახობლოში და ის დეტალები ელექტროები გადმოიტანე სთიტაოდ და გასინჯე გამორიცხავ ყიდვის გარეშე ტუ არ უშველა ეძებე ჰაერს საიდან იპარავს ეგეც რო გადამოწმდება და ტუ არ გამოსწორდა მაშინ დაძებნე მექანიკური დეტალი რაც მაგ კრუგშI მუშაობს

)
ხო კიდე რხ300 არის ხოლმე ანალოგიური პრობლემებით, ანუ ვვტს კლაპნის გამო შეიძლება ხალასტოი ხოდიც აურიოს და ვაფშე ძალასაც აკლებს ვერ დადის და ბევრ წვავს.. ვითომ არაფერი ეს ვვტს კლაპანი მარა ურევს იმენა ყველაფერს არ წევს რასპრედვალებს საჭირო როგორცაა შესაბამისად ხან მეტ ბენზინს ასხავს ხან ცოტას. ცვლიან მაგ ვვტს კლაპანს და სწორდება ეგრევე..
This post has been edited by sa_4ok on 13 Jun 2012, 23:02