გაიხარე მადლობა

))
კარობკის ამბავში გაძლებს თუ არა, ცხენებზე ნაკლებად ნომინალი მოქმედებს, თავისთავად სასწაულ ნომინალს ამ ძრავიდან ვერ ამოვიღებ მაგალითად 500-600ს და შესაბამისად გაძლებს კარობკა. იმიტომ რომ ამ კარობკებს პერეხადნიკით აყენებენ 1UZFE ძრავზე 4.0 ია და თორქიც ~400-ის ფარგლებში აქვს ამ ძრავს +მოდიფიცირებას უკეთებენ და უფრო მეტ თორქს იღებენ და ძლებს ჩვეულებრივად ასე რომ კარობკის ამბავი გამორიცხეთ გაძლებს გადასარევად

) მე ჯერ არ გამიგია არცერთ ფორუმზე 400 ცხენამდე ალტეზებს კარობკები ჩაშლოდეთ, ცეპლენია კი ბატონო მაგრამ მანდაც კარგად მაქვს საქმე 3 დისკიანი კერამიკა მაქვს

) ხოდა კარობკა 280-საც გაძლებს და 400საც აგერ და ვნახავთ

) მახავიკზე ხო გავცდები 300-ს დაეგეც შენი კარობკა გაძლებს ტუ არა გამოჩნდება რა. მე ვიძახი რო გაძლებს და ეჭვიც არ მეპარება
ტურბინას რაც შეეხება უკან აქვს პატარა მხარე ანუ ცხელი მხარე პატარაა BLITZ K3T არის ორნაირი, ძირითადად იყენებენ დიდ კუბატურაზე 2.5-3.8 მდე, მაგრამ BLITZ-ი გთავაზობს დაბალი კუბატურისთვის ამ ტურბინას ოღონდ უკანა ცხელი მხარე პატარით მიმიხვდი ხო? ხოდა ეგ ტურბინაა ზუსტად უკან ცხელი მხარე აქვს პატარა რომ ნიზებზე ცოტა აზზე იყოს თორე დიდი ტრაკით მეზობელტან გავიდოდა წნევაზე

)) წინა მხარე დიდი იმიტომ აქვს რომ წნევა ბოლომდე გაყვეს და არ დავარდეს, ძალაც მეტი მოგცეს და აკეთებს კიდევაც 8500 აქ აგრანიჩენია და წნევა არ დავარდნილლა არასდროს რამდენიც ცავაჭირე და დინოზეც მასე იყო
This post has been edited by sa_4ok on 9 Jun 2012, 19:49