Junior Kსაძმაკაცოში გვყავდა ზუსტად 4 E55 AMG + ერთი C43 იც გვყავდა

ერთი კიდევ შემოგვრჩა NFS-001 ნომრებით დადის

მაგ მანქანის სიყვარულით შემიყვარდა E50 , ეგაც იმიტო რუ უბრალოდ გაცილებით იაფი ჯდება სადღაც 2 K თი ვიდრე E55 , ხოდა მეც მაგის ყიდვის შანსი გაცილებითY დიდი მაქ თორე E55 რო სერიოზულია მაგას რათ უნდა თქმა

ჩემი ოცნებაა ორივე და რომელიმეს აუცილებლად ავიხდენ, თU E55 ვერა E50 ს ვგლიჯავ, უბრალოდ მწვანე ფერის მომწონს რაც სურათებზე დავდე ეგეთI, E55 კიდევ მწვანე მგონი საერთოდ არაა

ამას გავასწარი და თან გაზზე

))
ქალაქშI 12 ს მიწვავს, არც ერთი E280 და E320 ი შუაზე რო გაიხეს 12 ს ვერ დაწვავს.
ტრასაზე ერთი წვა აქვთ ბაზარი არაა.
უშუალოდ ძრავზე რასაც ვიტყვი ისაა რო ერთი ღლეა E240 იც და E320 იც ზუუუსტად ერთი და იგივე ძრავია კუბატურაა მარტო სხვაობა, დაჟე მე მინდოდა ML350 ის ძრავის ნაწილებით დამესვაპა მაგაზეც გავაკრვიე რაღაცეები

)
როგორც ტროიკებს ატრიინოლებენ იგივე გამოდიოდა, პროსტა ფინანსებში ძვირი გამოდის და რეალურად აზრი არ აქ, ისევ E430 იყიდო ის ჯობია.
E240 თავისი დანიშნულება აქ, არაა საგაზაო მანქანა საკატაო უფროა. მე მშვენივრად ვიყენებ და ჯერ არანაირი პრობლემა არ შემქნია არაფერზე,იმასაც ვერ ვიტყვი აი ამხელა კუზაოს არ ყოფნისო ან რამე თავის თავს ძაან კარგად დაათრევს
2.5 ამერიკულ ფორესტერზე მაქ გასწრებული, 318 IS მექანიკაზე მაქ გასწრებული ერთი 9 კორპუსით და E220CDI ზე მაქ გასწრებული კიდევ, მეტი რაღა ქნას ?

კიდევ დავამატებდი იმას რომ ჩემი აზრით E კლასის V აბრაზნი ძრავებში 6 ცილინდრიანებში ყველაზე დიდი რესურსი ამას აქ

იმიტომ რომ ყველაზე დაბალი კუბატურიანია და ყველაზე ნაკლებად ფორსირებულია სიმძლლავრის ამოსაღებად.
This post has been edited by PREDATOR on 1 Jul 2012, 11:44