Smart_Boyრაზდატკაში გადაცემა ხდება ჯაჭვის მეშვეობით, უკანა თვლებზე მაბრუნებელი მომენტის 63% წინაზე 37% რაც კონტროლირდება სპეციალური კანეჩკა-პლანეტარკით.
ბლოკირებისთვის გამოიყენება ვისკომუფტა, რომელიც უკანა თვლების დაბუქსავების შემთხვევაში "იბლოკება" და ძალა წინა თველბზეც გადადის.
ყუმბარები ყველა ქარხნული მეყენა და ვუვლიდი, სხვა ყუმბარების დაყენება არასდროს მიცდია.
რაზდატკაში აუცილებლად უნდა ასხა ATF.
ეს რაზდატკის სურათი:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...003&hg=27&fg=05No. 32- არის ვისკომუფტა.
No.13-18, კანეჩკა პლანეტერკის ელემენტები (რაც მომენტს ანაწილებს წინა და უკანა თვლებს შორის)
No.31 არის ჯაჭვი რომელიც აკავშირებს; No.9 და No.29 კბილანებს.
ყურადღება მიაქციე წინა კარდანის შლიცებს რომლებიც შედის რაზდატკაში, ეს შლიცები სპეციალური ბიოლოგიური ტაოტით (წყლით რომელიც არ ირეცხება) უნდა იყოს დასმასკული, თორემ ცვდება და ჩხაუნობს. რაზდატკაში ყველაზე სუსტი ელემენტი ესაა და ვისკომუფტა.
უკანა ხიდშიც ვისკო მუფტაა.
****
ხმა არ ქონდა ჩვეულებრივი E30-ის ხმა ქონდა. ალბათ რაღაცა ჭირს.
მიწვავდა 13-14 ლიტრს წყნარი სიარულით. 20+ გაზაობით
This post has been edited by mandarin on 18 Jun 2012, 00:16