ოტტო4X4 არ ვიცი ვერ მოგატყუებ ძმაო მართლა, ჩემი წინა პრივოდია მთელი პირველი ბუქსაობს რო მოვინდომო ტურბოა და რავი უძლებს ბეზ პრაბლემ რა, ხანდახან ამ ბოლო დროს გაზზე ფეხს არ ვიღებ ისეც გადამაქ და ზლებს და რავი... მე დავაყენე ეს ცეპლენია 2 წლის წინ შეიძლება ადრე სხვა ხარისხი იყოს და ეხლა სხვა აქვს და პირველივე სტარტზე მოწყდეს რავიცი მე მთლად ჩემზე ნუ იქნებით მე უბრალოდ ფაქტი დავწერე რო მაგ ციპლენიამ ჩემ მანქანას ცვეტში მარგად გაიძლო მართლა კმაყოფილი ვარ, მაგფასიანში რავი გაძლო და უფრო ძვირიანი და მაგრაი ცეპლენია და ვაბშემტა კერამიკა უფრო გაძლებს
პ.ს. ეხლა ვზივარ დადებილებული ვკითხულობ სუპრაზე და დებილს ვგავარ ეს რა ყოფილა, სულ სტოკი 285კმ/სთ-ს აღწევდა და 1998 წელს რო გატესტეს 70მილიდან გაჩერებაზე 113 კმ/სთ და რეკორდი რო დაამყარა 45 მეტრი მაგის მერე 2004 ში მოხსნეს porsche carrera GT 44 მეტრით მოხსნა 1 მეტრი აჯობა

დებილს ვგავარ მაგარი რაღაცეეები გავიგე, კაროჩე საჩოკ აღარ გიცვი მანქანს რაც არ უნდა მეხვეწო წავალ ეხლა სუპრაში გაცვლაზე უნდა ვიჩალიჩო, არ გინდოდა და იყავი ეხლა ეგრე რომ მეხვეწო აღარც გაგიცვლი 5K-ც რო დამიმატო

ჰაჰა ისე იაპოშკა იაკუძები რა თესლები არიან

280HP ქონდათ იაკუძებს და 431ნ.მ და ამერიკელებისთვის გამოუშვეს 320 HP მარა პიდარასტებმა პატარა ტურბინა დაუყენეს უფრო : )) და თორქი 427 აქვს

დიდი ინჟექტორები ჰქონია ამერიკულს უფრო ხაპავიკი მაგი

იაკუძურ სუპრას კიდე 1800 აბაროტზე 400ნ.მ ჰქონია

პიდარასტი იაკუძები

ტფუი რა კვერცხი ვარ რა ძრავა მქონია წინ და რა გამიკეთებია ჩაგვედო იმ არისტოში გს-ის ძრავა და ისე გაგვეყიდა??

ტფუი რა წავიდა ეხლა ის მანქნაა ორჯონიკიძეში თუ სადღაც ტრაკში
This post has been edited by Kvanto_GT on 26 Jun 2012, 01:14