chimayიასნია რომ ამ თანხაში 1.8T ბევრად უკეთესს შედეგს მიიღებ, V6ისგან დიდი შედეგის მიღება თუ გინდა ძააალიან დიდი თანხის ჩადება მოგიწევს.
1.8 თან უკეთ იმართება, მჩატე ძრავია და ნაკლები სნოსი აქვს მოსახვევებში, გაგრილების პონტშიც უფრო ადვილი მოსავლელია, კაპოტის ქვეშ მეტი ადგილი აქვს ანუ ჰაერი უფრო მოძრაობს.
onAIRბოქსებში ვიკრიბებოდით, მაგრამ ისევ და ისევ ასტრასთან შევიკრიბებით.
ტურბინებს რაც შეეხება, მარტო ტურბინაზე არაა დამოკიდებული სიმძლავრე, მმართავ პროგრამაზეა დამოკიდებული.
K03-ის პოტენციალი დაახლოებით 195-200 ცხენამდე ადის სტოკ ძღავზე, მხოლოდ პროგრამულად.
ხოლო სტოკ ძრავზე K03S(K03-052 მაგალითად) 215-220
ბორგ-ვარნერის (ამ ტურბინების მწარმოებელი) კატალოგში S მოდელი არ არის, ასე მოყვარულები ეძახიან
_ TANK_გასაგებია. საინტერესოა ტრეკზე როგორ ივლის. ნუ, ქულ მთლად ქუატრო არაა, მაგრამ საკმაოდ სწრაფად რთავს უკანა ხიდს.
დაახლოებით 1000$ შესაძლებლობა თუ გექნება აი ამას გადახედე
http://www.hpamotorsport.com/haldex.htmმერე თუ გინდა სულ უკანა ხიდი ჩართე

)))))))
თუ გინდა 50/50ზე დაბლოკავ, როგორც გაგიხარდება რა

ეგ ჩვენი ახლობლის მანქანა იყო, საკაიფოდ დარბოდა.
ისე, იმ 18ზე როგორ დგას, იქნებ გადაგეღო სურათი? საინტერესოა ძალიან
This post has been edited by daToxa on 13 Feb 2013, 10:38