gexvewebiკი მუდმივად ჩართულია მხოლოდ იმ განსხვავებით რომ, გადანაწილება აქვს ასეთი 90% წინ და 10% უკან როდესაც უჭირს მანქანას შესაბანისი პროცენტულობით ანაწილებს წინა და უკანა ხიდებს შორის , აი მაგალიტად თუ პრიცეპკას ჩაუბამ, ან მანქანას დაიბუქსირებ მაშინ მანქანა 100% იანი უკანა ხდება დატვირთვის მიხედვით, როდესაც თოვლში ან ტალახში მოძრაობ თითქმის 50%-50% ზეა, ესაა ქარხნული მონაცემები, რაც შეეხება პრაქტიკას ჰალდექსით ანუ 4motion სისტემით მე პირადად ძალიან კმაყოფილი ვარ დაჟე შემიძლია ვთქვა განცვიფრებულიც

რადგან ბევრ სიტუაციაში მაგრად გამისწორა, ერთ მაგალითს მოვიყვან, რამოდენიმე დღის წინ ტრასაზე ვმოძრაობდი და ძალიან დიიდი წყალი გაიჩითა ვერ ვაცილებდი და იძულებული გავხდი პირდაპირ გავსულიყავი 100-120 -ით მივდიოდი და უცბად ვიგრძენი რომ გამაცურა წყალზე მაგრამ უკანა მარცხენა საბურავი ასვალტზე იყო და ეგრევე ვიგრძენი როგორ გაასწორა მანქანა და დარტყმა ვიგრძენი მთელი სიმძლავრით როგორ მოეჭიდა გზას საკაიფოდ გამომიყვანა

ნუ პატარა ბლოკბასტერი კი გამომივიდა

მოკლედ ძალიამ კარგი ტიპა, კიდევ იმის თქმა შემიძლია რომ მაგარი მკვირცხლია ანუ მანქანა არის წინა წამყვანი და როცა სჭირდება 4-ივე წამყვანი, + მაგას სხვა 4/4-ზე -სისტემებთან შედარებით ეკონომიურია, ჩემი არის 2.8 V6 ბორა იაპონური + გაჩიპულია და 7,3 ლიტრიდან 13,5 ლიტრამდე მიწვავს, დანარჩენი შენ მოიძიე ინტერნეტში

წარმატებები