styles_pმოკლედ ყველამ კარგი რამ გირჩია და ეხლა ვეცდები უკეთ ჩამოგიყალიბო რა და როგორაა. დანარჩენს ტავად გადაწყვიტავ..
აუდის კლუბის ფორუმზეც შემოდი და იქაც გირჩევენ ჩემი ბიჭები:
აი ამ ბმულზე:
http://audiclub.ge/forum/index.php?
ეხლა რაც შეეხება ა6-ს
არჩევის რამოდენიმე ვარიანტია, იქიდან გამომდინარე რისთვის გინდა. ოჯახისთვის თუ უბრალოდ თბილისში სარბენად საქმეებზე..
დავიწყოთ ძრავებიდან..
1.8ტ . ეს ძრავებიც დგას ა6-ში. სიმართლე გითხრა რისთვის ჩადგეს არ ვიცი, რა აზრი აქვს ამხელა კუზაოში ამ პატარა ძრავის ჩადება.. ამის გარდა მინუსი ის აქვს რო ა6 1.8ტ კვადრო თითქმის არაა და რომც იყოს არ გირჩევ მაგის ყიდვას, ეგ დაივიწყე.
2.4 ატმოსფერული.. ერთ-ერთი იდეალური ძრავია რაც აუდის გამოუშვია, მაგრამ ესაც სამწუხაროდ კვადრო არაა და არა კვადროს ყიდვას სულ არ იყიდო ჯობია... ეს ვარიანტიც დაივიწყე.
2.8 ადმოსფერული .. ძრავი ნორმალურია, გამორჩეული პრობლემები არ აქვს და ამ კუზაოსაც ნორმალურად ერევა... რაც შეეხება წვას.. ქალაქის პირობებში ნორმალური სიარულით წვავს 13-14 ლიტრს.. ცოტა აგრესიულად მატულობს... მაგრამ შეგიძლია გაზიც ჩააყენო.. დღეს უმეტესი ასე აკეთებს

მაგრამ გაზი როგორია შენც კარგად იცი.. რაც შეეხება სავალ ნაწილებს, მოდი დამიჯერე რო დიდი განსხვავება არაა სხვა ავტომობილებზეც... სრულად სავალი ნაწილი რო გააკეთო 300-400 ლარი ჯდება ხარისხიდან გამომდინარე.. და სხვა მოდელებზე შეიძლება ოდნავ ნაკლებია.. მაგრამ აუდი რასაც გაძლევს, შედარებით მეტის გადახდა ღირს ამისთვის. ეს ძრავი ნორმალურია ქალაქში სასიარლოდ და ოჯახისთვის... ეს მემგონი ყველას მოერგება..
2.7ბიტურბო... აიეს უკვე სულ სხვა სამყაროა, მითუემეტს გამართული თუა, საქართველოში გამართული აუდი ისე იშვიათია ისეთი მდგომარეობით ჩამოდის... 2.7 საკმაოდ სწრაფია და 2.8-სთან სედარებაც არ ღირს.. აჩქარება იდეალური, შეგრძნებები დაუვიწყარი, მითუმეტეს ა6 უფრო ბიზნეს კლასია და არ ეტყობა თუ ბევრი რამე შეუძლია მას.. წვას 14-15 სტანდარტული.. აგრესიულით მეტი და მეტი. მაგრამ ეგეთი რო გყავს ნელა ვერც ივლი.. თუ სისწრაფე გიყვარს 2.7 იდეალურია.. ტურბინებიც ძალიან რთული მოსავლელი არაა. მტავარია ზეთი ჩაასხა კლარგი და პატარა წესები დაიცვა. მეტი საშიში არაფერი და მაგან არ გადაგაფიქრებინოს...
მოკლედ დაახლოვებითი მონახაზი იცი და წვაც იცი.. დანარჩენს შენით გადაწყვიტავ..
განსაკუთრებული რჩევები:
1. აუცილებლად შეამწმე გადაცემათა კოლოფი როგორ მუშაობს (თუ ავტომატიკაა)
2. აუცილებლად გადამოწმე ვინ კოდით
3. სავალი ნაწილები ყველასი ერთიდაიგივეა და თუ მოვლა გიყვასრ ზოგს 2-3 წელი ხელის დაკარებაც არ ჭირდებახოლმე.
ა4 სტანდარტული პაკეთი. ქალაქში სარვენად და უფრო ახალგაზრდებზეა გათვლილი..
ა6 ბიზნეს კლასი. შედარებით კომფორტულია და სალონში ბევრად უკეტესად ზიხარ ვიდრე ა4-ში.. ოდნავ ჩამოუვარდება მანევრში ა4-სსიმძიმის და გაბარიტების გამო.
ა8 ბიზნეს კლასი და + აგრესიული.... ამაში თითქმის ზემოთ ჩამოთვლილი ორივე ვარიანტია გაერთიანებული.. სავალი ნაწილი იგივე რაც ზემოთ ჩამოთვლილებზე. მხოლოდ ორი გიტარაა სხვაობა... წონა იგივე რაც ა6.
აუდის მართლა აქვს ცალ მხარეს 4 გიტარა, ანუ სავალ ნაწილზე 8 გიტარა ჯამში.. მაგრამ ამ გიტარებიდან უმეტესად ზიანდება 2 გიტარა, რომელიცღირს 40-45 ლარი

სხვა დანარჩენი გიტარებიც მასე ღირს.. გარდა გრძელი გიტარისა.. გრძელი გიტარა 90 ლარი დაახლოვებით მაგრამ ეს იშვიათად ზიანდება, ასევე თითქმის ყველკაფერი იპრესება თუ ახალის ყიდვა არ შეგიძლია...

თუ რამე კითხვა გექნება მკითხე და კიდე უფრო კონკრეტულად აგიხსნი კონკრეტულ კითხვას..