g_khardzianiრაც შეეხება TDI-ს. აუდი ერთ-ერთ მოწინავე პოზიციაზეა ამ სისტემაში და გამძლეობაში...
მაგრამ პრობლემა ისაა რო საქართველოში დიზელის ძრავები ცოტა პრობლემურია:
1. ნორმალური დიზელ არაა ჩვენთან და უკვე მეორადი ავომობილის დიზელის ძრავი რამდენად კარგად იმუშავებს საკითხავია..
2. დიზელის ძრავს ყველა არ კიდებს ხელს. მხოლოდ რამდენიმე ხელოსანი და ისიც ცეცხლის ფასად

ამიტომ აუტკივარი თავის ატკივება არ ღირს.. აი თუ ყიდულობ 2005 წლის მერე, ეს უუკვე სხვა საკითხია.. ბევრად დახვეწილი და გამძლეა. არაფრით ჩამოუვარდება ბენზინს..
მაგრამ არც იმას ვამბობ რო არ მუშაობს ძველი დიზელები.. კარგად მუშაობს და რამდენიმე ჩემს ახლობელსაც ყავს.. მაგარი კმაყოფილებიც არიან, მაგრამ ერთი თუ აურია მერე ცოტა საწვალებელია რა.. მეტი არაფერი ისეთი.
styles_pრაც შეეხება ფასს მაგ ფასად იდეალური ა6 მოგივა

თან იდეალური. ისეთი რო რამდენიმე წელი ხელის დაკარება არ უნდა დაჭირდეს თუ მანქანის მოვლა გიყვარს..
გიტარა ხშირად არ ფუჭდება! ეს მითები დაივიწყეთ აუდიზე.. კლუბში მყავს ბიჭები ვისაც რამდენიმე წელია ხელი არ დაუკარებიათ სავალ ნაწილზე. მხოლოდ უმნიშვნელო, რაც 50-60 ლარში მოუგვარებიათ დ ამორჩა

მითუმეტეს ყველა გიტარას ტულკა იქნება თუ სხვა ნაწილი ეცვლება და იპრესებაკიდეც.. ასე რო ეგ დღეს უკვე პროლემა აღარაა. 3-4 წლის წინ იყო

კი ა4 ბევრად პატარაა ა6-ზე

მაგრამ არც ცუდია... ა6 ბევრად დიდი და კომფორულია... არ ინანებ ნამდვილად..
ეხლა რაც შეეხება კვადროს.. ეს არის სრული ამძრაიბის სისტემა, რომელიც პირველად აუდიმ გამოიყენა თავის ლეგენდარულ ავტომობილზე, რომელიც რალიზე გამოდიოდა და რამდენიმე წელი პირველი ადგილი ეჭირა,..
კვადროზე დადის მითები რო 60კმ-ს. შემდეგ ითიშება აუდიზე.. ეს ტყუილია!! სისტემა სულ ჩართულია და სულ მუშაობს.. გარდა აუდი ტტ და ა3-სა. ამ ორ მოდელში ელექტრნული სისტემა დგას.. წინა თვლების დაბუქსავებისას უკანები ირთვება ავტომატურად
ყველა დანარჩენზე კი სულ ჩართულია..
კვადრო არის მექანიკური ნაწილი (ტორსზენი) რომელიც დგას გადაცემათა კოლოფში და უზრუნველყოფს ოთხივე თვალის ამძრაობას.. ზოგადად კვადროს ძალიოან დიდი ახსნა აქვს და დიდიხანი დაგვჭირდება რო ავხსნა ეს მაგრამ ეხლა მოკლედ ვწერ რო დაახლოებით მიხვდე.
კვადრო ეს არის:
მოსახვევში უდიდესი მდგრადობა
თოვლში, ტალახში უპრობლემო გამავლობა
წვიმაში მოცურების მინიმუმამდე დაყვანა
მაგრამ ერთი თუ მოცრდა საკმაოდ ძნელი დასამორჩილებელია აუდი.. ყველაზე მეტ შეცდომებს ეს ავტომობილი პატიობს მძღოლს.. მაგრამ სიფრთხილეც აუცილებელია..
აი ამ ბმულებზე შეგიძლია ნახო როგორ მუშაობს კვადრო, როგორ გადაანაწილებს სიმძლავრებს საბურავები სხვა და სხვა პირობებში
http://audiclub.ge/forum/index.php?/topic/...%83%a1-quattro/spider77მოდი შევხედოთ

აუდის კლუბის ოფიციალური პარტნიორი:
Auto Prof Group