რეკაროები მარტო ეუროში დგას.
აბვესი კიდე არც ევროპაში არ აკლიათ.
მე იმას კი არ ვიძახი რომ ინგლისური ჯობია ამ კაცს უნდა მექანიკა რომელიც იაპონიაში არ არის და რა ქნას? აღარ იყიდოს?))
იყიდე ევროპაში გარბენი მაქსიმუმ 150 000კმ რომ ჰქონდეს და გეყოლება მაგარი მანქანა. იაპონიაში კიდე არ აკლებენ მანქანას მოტყვნას გაჩნია პატრონს))
XOS001იქ რაღაც ფურცელი აქვთ სადაც წერია რაზე არიან პასუხისმგებლები) მე რო მანქანა ვიყიდე გზაში იყო იაპონიიდან ვინც ყიდდა დავაწერინე ხელშეკრულებაში
ძრავი კარობკა ვიზუალი. ცუდი რომ ყოფილიყო დავუტოვებდი უკან.
თან ინგლისში მასტი მიდის ამოწმებს ყველაფერს ვაფშე დაჟე ხადავოისაც მემგონი კიდე ძრავი კარობკა ჟანგი ხომ არა აქვს სადმე და ეგეთი რაღაცეები რა.
მემგონი მაგათ კიდე სერვისი აქვთ იქვე გიყიდიან ნაწილებს ინთეიქს და ეგეთ რაღაცეებს რა თან მაგ საიტზე ვაჭრობაც მოსულა.
მანქანის არჩევა თუ იცი ინგლისში დაითრევ კარგ მანქანას. იაპონიაში 2-3000 ძვირი ღირს და რატო უნდა გადაყარო
* * *
http://www.autotrader.co.uk/classified/adv.../1500?logcode=pნახე რა კანფეტი მანქანაა პროსტა გავლილი აქვს 160 000 კმ.
* * *
XOS001http://www.gumtree.com/p/cars-vans-motorbi...ype-s/106069484კაროჩე ძმა ამ მანქანაზე უნდა ვიჩალიჩოთ რა თუ ჩაეტიე ფასში 62 000 აქვს გარბნი მილი. ეს არის სადღაც 90 000კმ მაგარი სვეჟი მანქანა იქნება
გრუბად სადღაც 7000 ჯდება. ფერიც მაგარი აქვს და სალონიც სვეჟი ექნება