Go_Chitaმგონი მოვალ ჩემი კლუჩებით მე ამ დღეებშI
ToyotaMR2 ჯერ გვიან იკავებს სანამ იმენა დატრიალდება ტურბინა, მერე რო დაიკავებს აი ძაან სწრაფად უნდა შეცვალო სიჩქარე რო იგივე წნევაზე დარჩე, თუ არა მერე თავიდან იწყებს

და 4 დან რო დააჭირო 1.5-2 ბარს ბუსტავს

მე ვესიტგეიტის პრობლემა მაქვს

) ახალი უნდა დავაყენო არ იყო ეს გეიტი 1 ბარზე გათვლილი მე კიდე ტვინსა ვუტყნამ დაიკავე 1 ბარი შე ახვარო თქო
ხოლო 0.5 წნევაზე კარგად მუშაობს წნევაც უკავია და ყველაფერი ჯანიც აქ და რამე მარა მაინც გასდის ჰაერი და მოკლედ წნევაზე გასვლას აგვიანებს

პრაკლატკები უნდა შევცვალო გამშვები კოლექტორის და ტურბინის, ასევე ხამუტები და ინტერქულერიც უნდა შევამოწმო წნევაზე ხოლო მომავალშI ინტერქულერი უნდა გავადიდო ანუ ცოტა დიდი დავაყენო კიდევ

ასევე ინჟექტორებიც უნდა დიდი დავაყენო კიდევ

530ცც იანია ახლა მომავალში 750 კუბინი ან უფრო დიდი...
მოკლედ გეგმაში მაქ:
1. ვეისტგეიტი
2. ინტერქულერი
3. ინჟექტორები
4. ზეთის ქულერი
5. გიდრავლიკის ზეთის ქულერი (სტანდარტი რო განახა გასკდები სიცილთ

იმასაც ინტერქულერი ფარავს) მიზეზიც ეგ იყო ჩემი გიდრავლიკის დაბრედვის ძაან ცხელდებოდა ზეთი ლამის დუღდებოდა. ნესტავო ნესჩევო უცებ გაჩერდა რული..
6. ვიხლოპს კიდე მოდიფიკაცია უნდა ჩავუტარო
7. ხოდა მოხვევის კუთხის გაზრდა მინდა კიდე მარა ეს როგორ ვქნა არ ვიცი

ანუ ბორბალი უფრო დიდზე მობრუნდეს რულის მოკლე გადატრიალებით...
8. უკანა ხადავოის გაახლება მინდა ანუ რეზინები მინდა უფრო ძლიერი მაგალითად ბალკის რეზინები მინდა ამოვპრესო და გაუშვა უფრო უხეში რეზინი.. ასევე ხიდის რეზინები რბილები აქვს სტანდარტული.. ცხვირი გავაკეთე ნაწილობრივ რაზვალნები მაქ სხვა რეზნით გაკეთებული შესაბამისად უფრო დაუგრუბდა ცხვირი მანქანას და ტრაკი უფრო ცანცარა გახდა